مدیرکل ورزش و جوانان فارس خواستار توجه بیشتر شورای اسلامی شهر شیراز به امر توسعه ورزش شد

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس خواستار توجه بیشتر شورای اسلامی شهر شیراز به امر توسعه ورزش شد.

حیدر علی کامیاب که پیش اط ظهر امروز جمعه 26 بهمن ماه درحاشیه بازدیدازاردوی آماده سازی تیم کبدی بانوان استان فارس سخن می گفت،با اشاره به کمک شورای اسلامی شهر شیراز به برخی تیم های فوتبال ۷خواستار هدفمند بودن این نوع کمک ها شد و گفت:شورای برای توسعه سخت افزاری ورزش در کلان شهر شیراز می بایست توجه و اهتمام بیشتری به خرج دهد.

وی کمبود زمین با کاربری ورزشی را یکی از چالش های جدی توسعه اماکن ورزشی در این کلان شهر ،خصوصا محور های منهتی به غرب و شمال غرب عنوان کرد و گفت:متاسفانه در گذشته اکثر زمین های با کاربری ورزشی در این مناطق با تغییر کاربری واگذار شده و در مکان هایی که قرار بوده ورزشگاه احداث شود،اکنون برج های سر به فلک زده ساخته شده اند.

کامیاب حمایت  اعضای شورای اسلامی شهر شیراز از توسعه سخت افزاری ورزش با برای اختصاص زمین با کاربری ورزشی در شمال غرب شیراز را یک ضرورت عنوان کرد وگفت: نیاز است در این زمینه شورای شهر شیراز ورود کند.

وی با اعلام آمادگی برای برگزاری نشست تخصصی در حضور اعضای شورای اسلامی شهر شیراز  باهدف اختصاص زمین مناسب برای ورزش و اجرای طرح‌های بزرگ در این کلان‌شهر ،به جذب اعتبارها در توسعه زیرساخت‌های ورزش این استان اشاره و خاطرنشان کرد: در حوزه سخت‌افزاری قدم‌های موثری برداشته شده و هر سال حدود 200 میلیارد تومان جذب اعتبار داشته‌ایم اما در حوزه  نرم‌افزاری به شدت مشکل داریم که از این رو حمایت بخش خصوصی را می‌طلبد.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش با بیان اینکه ورزش کبدی  در شیراز غریب نیست و در سال‌های گذشته برنامه‌ریزی‌های خوبی برای احیاء این ورزش و تربیت ورزشکاران موفق انجام شده است افزود:امروز تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران دارای بازیکنانی مطرح از جمله سعیده جعفری است که این ورزشکار ملی‌پوش از افتخارات استان فارس به شمار می‌رود که در مسابقات جاکارتا نیز خوش درخشید.

کامیاب به جایگاه ورزش بانوان در استان فارس نیز اشاره و خاطرنشان کرد: امروز در رشته‌های هندبال، کبدی، تیراندازی، فوتبال و فوتسال شاهد فعالیت‌های تیم بانوان در لیگ برتر کشور هستیم و اگر آقایان در برخی رشته‌ها سهم ندارند، اما بانوان در این جایگاه خوش درخشیده‌اند.

وی گفت: مشکل ما در ورزش بانوان این است که اسپانسرهای قوی نداریم و از سرمایه‌گذاران و صاحبان صنایع درخواست حمایت از ورزش بانوان را داریم.

در ابتدای این بازدید که ابراهیم صبوری،قاسم مقیمی ، احمد تنوری ،لیلا دودمان ،سیروس پاک‌فطرت و از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز حضور داشتند و عباس رضایی رئیس هیئت کبدی استان فارس به ارائه گزارشی از عملکرد این هیات و افتخارات کسب شده توسط ورزشکاران این رشته پرداخت.

انتهای پیام /  101
2063 کلیک ها  شنبه, 27 بهمن 1397 11:55
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا