احتمال اعمال مجازات اعدام براي يک وزرشکار کره ای بخاطر یک عکس سلفي! + عکس

پس از انتشار تصوير سلفي دو ورزشکار از کرۀ شمالي و جنوبي در خلال مسابقات المپيک ريو، اخباري دربارۀ اجراي مجارات اعدام براي ورزشکار اهل کرۀ شمالي منتشر شد.
به گزارش پايگاه خبري "المصري اليوم"، يک منبع آگاه در سفارت کره شمالي در قاهره، ادعاهاي برخي رسانه هاي خارجي را درخصوص احتمال اعدام ژيمناست کره شمالي که با همتاي کره جنوبي خود در ريودوژانيرو برزيل عکس سلفي گرفته است، دروغ و ناروا دانست و آنرا تلاشي ناکام براي تخريب وجهه آن کشور برشمرد.
منبع ياد شده با اعلام اينکه کره شمالي همواره با شايعات و اطلاعات نادرستي از سوي کشوري (کره جنوبي) مواجه است که از آن تنفر دارد، اظهار دلشت: «بازيکنان کره شمالي در بازي هاي مختلف منطقه اي و بين المللي با بازيکناني از کره جنوبي ديدار مي کنند و ديدارهونگ اون جونگ ورزشکار کره شمالي با همتاي کره جنوبي خود، بي سابقه نبوده است».
اين منبع که به نام او اشاره نشده است، مي افزايد: «کره شمالي با ارسال درخواست هاي رسمي، برگزاري ديدارهاي دوجانبه با کره جنوبي در سطح رسمي را خواستار شده است، اما سئول با اين درخواست ها مخالفت کرده است».
به دنبال انتشار عکس سلفي "لي اون جو" ورزشکار کره جنوبي و"هونگ اون جونگ" ژيمناست کره شمالي در مرکز ژيمناستيک ريودوژانيرو برزيل در شبکه هاي اجتماعي، رسانه ها و شبکه هاي اجتماعي ادعاي تنبيه شديد ورزشکار کره شمالي و يا حتي مجازات اعدام را در صورت بازگشت او به کشورش مطرح کردند.

انتهای پیام /  101
1787 کلیک ها  چهارشنبه, 27 مرداد 1395 05:51
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا