کشف سیمان و گندم احتکار شده در فارس

کشف سیمان و گندم احتکار شده در فارس
   
کشف سیمان و گندم احتکار شده در فارس |||| ||||

پلیس استان فارس از کشف مقادیر قابل توجهی "سیمان و گندم و جو" احتکار شده در ۲ شهرستان جنوبی این استان خبر داد.

فرمانده انتظامی شهرستان خفر، گفت: ماموران پلیس در این شهرستان با انجام اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند یک انبار سیمان را کشف کنند.

به گزارش راستین آنلاین  به نقل از پلیس فارس، سرهنگ یوسف احمدی، خاطرنشان کرد: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق شدند ۱۹ تن سیمان احتکار را کشف کنند.

احمدی با بیان اینکه کارشناسان ارزش سیمان‌های احتکار شده را ۲ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این خصوص یک نفر دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

فرمانده انتظامی تاکید کرد که با توجه به کمبود سیمان در کشور و به تبع آن در شهرستان‌ها و نارضایتی برخی از مردم در خصوص این کالای پرمصرف در عرصه ساخت و ساز، عده‌ای از این فرصت سوء استفاده و از عرضه آن به بازار خودداری و پس از چند ماه با قیمت‌های غیر مصوب به فروش می‌رسانند.

انبار احتکار جو و گندم  در" لارستان" 

فرمانده انتظامی شهرستان "لارستان" نیز گفت: ماموران پلیس امنیت عمومی "لارستان" با اقدامات فنی و تخصصی موفق شدند محل احتکار جو و گندم احتکار شده را در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان شناسایی کنند.

سرهنگ داوود امجدی، اعلام کرد: ماموران پس از هماهنگی با مراجع قضائی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از آن انبار موفق شدند ۹۵ تن جو و گندم احتکار را کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان لارستان با اشاره به اینکه در این خصوص یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد، بیان کرد: کارشناسان ارزش کالای احتکار شده را ۸ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
620 کلیک ها  یکشنبه, 26 ارديبهشت 1400 16:42
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا