دیدار شهردار منطقه سه با فرمانده انتظامی شیراز و تجلیل از زحمتکشان عرصه نظم و امنیت

دیدار شهردار منطقه سه با فرمانده انتظامی شیراز و تجلیل از زحمتکشان عرصه نظم و امنیت
   
دیدار شهردار منطقه سه با فرمانده انتظامی شیراز و تجلیل از زحمتکشان عرصه نظم و امنیت |||| ||||

  به مناسبت هفته نیروی انتظامی و به منظور تجلیل از زحمتکشان عرصه نظم و امنیت، شهردار منطقه سه با فرمانده انتظامی شیراز و تعدادی از روسای کلانتری ها و همچنین فرمانده یگان امداد انتظامی شیراز دیدار و گفتگو کرد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :سید محمد جواد افضلی در این دیدار که تنی چند از مسئولین این شهرداری نیز حضور داشتند ضمن تبریک هفته غرور آفرین نیروی انتظامی و گرامیداشت یاد و خاطره رشادتها و دلاورمردیهای تمامی شهیدان خصوصا شهدای نیروی انتظامی، آسایش و امنیت امروز را مدیون خون شهدا، جانبازان، ایثارگران و فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروی انتظامی و تمامی نیروهای مسلح قهرمان دانست و گفت: نیروی پر افتخار انتظامی نمادی ارزشمند از ظرفیت انقلابی است که در سایه روحیه انقلابی، اسلامی و جهادی توانسته است در کنار سایر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران ، نقش تعیین کننده‌ای در ایجاد امنیت، دفع حملات دشمنان و حفظ انقلاب و دستاوردهای آن، ایفا کند.

شهردار منطقه 3 کلان شهر شیراز خاطرنشان کرد: همه ما وظیفه داریم از خدمات شجاعانه، حضور هوشمندانه و جانفشانی های فرماندهان و کارکنان خدوم و زحمتکش نیروی انتظامی قدردانی کنیم چراکه این عزیزان به عنوان حافظان نظم و امنیت، در خدمت صادقانه به مردم و ایجاد امنیت و آرامش در سطح کشور تلاشی شبانه روزی دارند.

سرهنگ فرج شجاعی نیز به تعامل و همکاری خوب بین نیروی انتظامی و شهرداری اشاره کرد و بیان داشت: این تعامل و همکاری دوسویه، رفاه و آسایش شهروندان و آرامش خاطر برای آنها را رقم زده است.

فرمانده انتظامی شیراز با بیان اینکه نیروی انتظامی و شهرداری هر دو هدف مشترکی که همانا خدمات رسانی شایسته به مردم است را دنبال می کنند، گفت: بسیاری از مسائل روزمره زندگی مردم به عملکرد این دستگاهها مربوط می شود چراکه هردو دستگاه به نوعی با ابعاد مختلف زندگی مردم در ارتباط هستند .

وی، نیروی انتظامی را متولی ایجاد امنیت در کشور دانست وگفت: در سایه این امنیت شهرداری نیز توانسته است نقش مهمی در عمران و آبادانی شهر و رفاه و آسایش مردم ایفا کند.

شجاعی افزود: امیدواریم بتوانیم با ارتباط هرچه بیشتر و نشستهای مشترک و تعاملی ، خدمات هرچه بهتری را به مردم ارائه دهیم.

فرمانده انتظامی شیراز در پایان خاطرنشان کرد: در جهت ایجاد امنیت وحفظ و حراست از جان و مال مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام /  108
120 کلیک ها  سه شنبه, 18 مهر 1402 07:17
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا