المپیک برای گلبادی نژاد خوش یمن نبود

مردی مترادف با آخرین روزها

راستین آنلاین - برخی خوشحال از پایان جنگ و خونریزی و برخی ناراحت از به سرانجام نرسیدن جنگ براساس اهدافی که قبلا ترسیم شده است.

منطقه پر از ادوات  جنگی ازکارافتاده است.زمین آلوده از مین های ضد نفرو ضدتانک است.

صدای انفجاری مهیب پای چپ جوانی 19 ساله راازاومی گیرد.

26تیرماه قطعنامه امضاء می شود."بهمن" اینک جانبازی است که درد امانش را بریده است.

پزشکان برای تسکین درد او مرفین تجویزمی کنند.

مظفرمختاری که آن روزها مسئول توانبخشی شهیدمازندرانی بوده و مسئولیت بهداشت و درمان جانبازان استان فارس را برعهده داشته می گوید:«بهمن درآن شرایط هم اجازه ندادبه او مرفین تزریق کنند.»

بهمن گلبادی نژاد،که برخی اوراگلباری نژاد صدامی کردندورزش را راه سالم مبارزه بادردناشی از قطع عضومی داندوبه وزنه برداری روی می آوردتا اینبار نیز به جنگ آهن و پولادی برود.

رئیس اداره ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس درخصوص زندگی ورزشی او می گوید:"بهمن" اصالتا خوزستانی بود،اما 30 سال بود که در شیراز زندگی می کرد.

حمیدرضاعمادی رشته اصلی بهمن گلبادی نژاد رادرورزش وزنه برداری عنوان می کند و می گوید:درکارنامه ورزشی "بهمن"13 مدال طلاویک نقره قهرمانی جهان دررشته وزنه برداری دیده می شود.

وی ادامه می دهد:پس از آسیب دیدگی هایی که برای مرحوم گلبادی نژادرخ داد،اوباردیگر اراده ی آهنین را برای همه ما بازتعریف کرد.

دبیرهیات ورزشی جانبازان و معلولان استان فارس با بیان اینکه آسیب دیدگی هم همچون جانباز شدن نتوانست "بهمن"راخانه نشین کندمی افزاید:او اینباربه ورزش دوچرخه سواری روی آورد تا شانس خود رادراین رشته ورزشی امتحان کند.

عمادی کسب مدال برنز  در سال 2006 ،نقره در سال 2010و طلای مسابقات قهرمانی آسیا  در سال 2012 راازجمله افتخارات بین المللی بهمن گلبادی نژادعنوان می کند و می افزاید:المپیک لندن المپیک خوش یمنی برای "بهمن"نبود .

وی می افزاید:همسر بهمن گلبادی نژادپس ازتحمل یک دوره بیماری سخت در آستانه آغاز مسابقات المپیک لندن فوت کرد تا "بهمن"با روحیه ای خراب در این مسابقات شرکت کند و توفیقی کسب نکند.

رئیس اداره ورزشی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس می افزاید:"بهمن "درطول این مدت و در مقاطع مختلف مربی تیم وزنه برداری جانبازان و معلولان کشور نیز بودکه توانست دراین مسئولیت نیز افتخارات زیادی را کسب کند.

عمادی، گلبادی نژادراجانبازی خوش اخلاق و  اخلاق مداردانست که کمترین مراجعه رابرای کارهای معیشتی به بنیادشهید و امورایثارگران داشته است.

مرحوم گلبادی نژاد دوچرخه سوارشیرازی بودکه به دلیل نداشتن حریف تمرینی درمسابقات رسمی افراد غیرمعلول شرکت می کرد و همواره از نفرات اول تا سوم این مسابقات در استان فارس محسوب می شد.

مسیرشهرک گلستان تا شهرصدرامسیر تمرینی این دوچرخه سواربودکه وی درزمان تمرین روزانه این مسیر را 15 بار طی می کرد.

گلبادی نژادبه عنوان مسن ترین دوچرخه سوار حاضردرمسابقات پاراالمپیک ریویک روز قبل پایان این مسابقات و براثربروزسانحه درحین مسابقات تایم تریل جان به جان آفرین تسلیم کرد.

انتهای پیام /  101
2451 کلیک ها  سه شنبه, 30 شهریور 1395 19:41
این مورد را ارزیابی کنید
(5 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا