هیات پزشکی ورزشی فارس تا بهبود، پشتیبان میترا شاهپرست خواهد بود

هیات پزشکی ورزشی فارس تا بهبود، پشتیبان میترا شاهپرست خواهد بود
   
هیات پزشکی ورزشی فارس تا بهبود، پشتیبان میترا شاهپرست خواهد بود |||| ||||

 ،دکتر کاوه باشتی در دیدار با عباس رضایی رئیس هیات کبدی فارس با بیان اینکه هیات پزشکی ورزشی فارس تا بهبود، پشتیبان میترا شاهپرست خواهد بود ابراز امیدواری کرد تا این ملی پوش کبدی بتواند هر چه سریعتر دوران سخت در مان خود را طی کند.

سرپرست هیات پزشکی ورزشی فارس با بیان اینکه به صورت منظم با پزشک معالج میترا شاهپرست در ارتباط است گفت:خوشبختانه بهترین کادر پزشکی این ملی پوش را تحت نظز دارند و اقدامات لازم به بهترین شکل در حال انجام است.

دکتر باشتی افزود:ملی کبدی کشورمان توانست روزهای سخت و بحرانی را پشت سر گذارد و امید است این روند طی شود و شاهد افزایش ضریب هوشی میترا شاهپرست باشیم.

رئیس هیات کبدی فارس هم گفت:میترا شاهپرست یک ورزشکار پرتلاش،توامند و با اخلاق کبدی می باشد و امیدواریم نیروی جوانی و آمادگی جسمانی وی در کنار تلاش شبانه روزی پزشکان به وی در راستای بهبودی کمک کند.


روز جمعه 15 اردیبهشت 1402 (روز شیراز) میترا شاه‌پرست به همراه خانواده‌اش در یکی از جاده‌های شیراز بر اثر واژگونی خودرو مجروح و روانه بیمارستان شد.متاسفانه در این سانحه مادر میترا و راننده خودروی مقابل فوت کردند و سه سرنشین دیگر که به شدت مجروح شده بودند در بیمارستان بستری شدند و خود میترا شاه پرست هم به کما رفت.میترا شاه‌پرست متولد ۱۳۷۶ در شیراز است. وی از سن ۱۸ سالگی رشته کبدی را شروع کرد و ابتدا به تیم ملی جوانان و سپس به بزرگسالان دعوت شد. در حالی که شاه‌پرست آماده اعزام به مسابقات آسیایی جاکارتا بود به دلیل مصدومیت نتوانست در این بازی‌های مهم شرکت کند و حدود ۶ ماه از میادین دور بود.میترا که پیش از کبدی در رشته‌های فوتسال و دو و میدانی فعالیت می‌کرد کسب مقام اول مسابقات کبدی جوانان کشور، مقام سوم مسابقات کبدی ساحلی، مقام سوم مسابقات لیگ برتر کبدی و عضویت در تیم را در کارنامه دارد.
انتهای پیام /  108
489 کلیک ها  یکشنبه, 24 ارديبهشت 1402 15:03
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا