روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد؛

تکذیب جابجایی در وزارت ورزش

سرویس ورزش راستین آنلاین: پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با صدوربیانیه ای اعلام کرد: در آستانه کمتر از 45 روز تا بازی های المپیک و متعاقب آن رقابت های پارالمپیک ریو و هم زمان با دیدار و ضیافت افطار ریاست جمهوری با ورزشکاران، اخبار کذب برخی رسانه ها مبنی بر تغییر وزیر ورزش و جوانان، جای سوال و تعجب فراوان دارد.

در ادامه این بیانیه آمده است: ریاست محترم جمهور هم در مراسم افطار با دکتر گودرزی و ورزشکاران و قهرمانان حاضر در بازی های المپیک و پارالمپیک با قدردانی از مجموعه تلاش های وزیر ورزش و جوانان، مدیران و روسای فدراسیون ها، بر عزم و جدیت دولت بر حمایت همه جانبه از کاروان های ایران در آستانه این دو رویداد مهم برای موفقیت و شادی دل مردم تاکید کرد.

 روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان با تشکر از تمامی دلسوزان و علاقه مندان ورزش که برای سربلندی نام ایران در عرصه مهم بازی های المپیک و پارالمپیک تلاش می کنند اعلام می کند: وزیر محترم ورزش و جوانان، معاونان، مدیران ستادی و استانی و روسای فدراسیون ها، کمیته ملی المپیک به همراه ورزشکاران و فرزندان مردم ایران برای موفقیت در بازی های ریو همدل هستند تا ان شاءالله ثمره این همراهی، موفقیت و شادی و سرور مردم کشور و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

انتهای پیام /  102
1956 کلیک ها  یکشنبه, 06 تیر 1395 12:51
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا