بغض مدیرکل ترکید

کامیاب:با شعرخواندن و جادوو جمبل نمی توان ورزش را مدیریت کرد

به گزارش راستین آنلاین ،حیدرعلی کامیاب که بعداز ظهر امروز یکشنبه در یک کنفرانس خبری سخن می گفت  حجم كمك‌هاي مالي مستقیم و غیر مستقیم اداره کل ورزش و جوانان استان به تيم فجر شهيد سپاسي را بيش از 600 ميليون تومان اعلام كرد و افزود:ای کاش  بجای فرار از واقعیت ها مسئولیت ناکامی هایمان را خودمان می پذیرفتیم.

وی با بیان اینکه همیشه مستند عمل می کند افزود:كمك‌هاي اداره كل ورزش و جوانان استان فارس، در فصل گذشته رقابت‌هاي ورزشي شامل حال تمام باشگاه‌هاي استان فارس شده است.

کامیاب که در حضور خبرنگاران اسناد مالی کمک های پرداخت شده به تیم فجر شهیدسپاسی را با هدف تنویر افکار عمومی  ارایه می کرد گفت: بايد بپذیریم که از زمان شکل گیری تیم فجر شهید سپاسی تا کنون،هیچگاه به اندازه فصل گذشته توسط اداره ورزش و جوانان به نمایندگی از دولت به این تیم کمک نشده است.

مديركل ورزش و جوانان فارس حجم كمك‌هاي اين اداره به تيم‌ها و باشگاه‌هاي ورزشي در فصل گذشته را بالغ بر يك ميليارد و 250 ميليون تومان اعلام و اضافه كرد: بايد بپذیریم  كه در مباحث فني و مديريتي درتیم داری و باشگاه داری با مشكل مواجه هستيم.

او فوتبال را پيشاني ورزش حرفه‌اي دانست و گفت: امروزبه متاسفانه فارس درحال عادت کردن به نداشتن تيم در ليگ‌هاي حرفه‌اي است تا جاییکه كه رفتن يك تيم از دسته دو به دسته يك، خوشحالمان مي‌كند!

كامياب همچنين با بيان اينكه تاكنون به تمام وعده‌هايي كه دادیم ، عمل كرده ایم، گفت: شرايط ورزش فارس خصوصا در بخش حرفه‌اي، مطلوب نيست، گفت: آنچه بر عهده اداره ورزش و جوانان قرار دارد، تامين سخت‌افزارها است كه تلاش خود را انجام مي‌دهيم. اما بخش دیگری از کارها بر عهده ساير دستگاه‌ها نظير آموزش و پرورش است.

ضعف ورزش درآموزش و پرورش

آموزش و پرورشی که به اعتقادکامیاب به هیچ عنوان درعرصه ورزش مطلوب عمل نمی کند.

او با بیان اینکه زمانی که ورزش آموزشگاه ها ضعف داشته باشد ساختار ورزش استان نیزتضعیف می شود افزود: يك دهه قبل استان فارس حداقل 90 بازيكن در ليگ‌هاي حرفه‌اي كشور داشت،اما امروز این تعداد به زحمت به اندازه تعداد انگشتان دو دست می رسد.

کامیاب تداوم روند كنوني را موجب كاهش اين تعداد از ورزشکاران به صفر دانست و گفت: همزمان با توجه به زيرساخت‌هاي فيزيكي و سخت‌افزاري، بايد در حوزه نرم‌افزاري هم برنامه داشته باشيم و اين بدون همراهي تمام بخش‌ها خصوصا آموزش و پرورش، امكان‌پذير نيست.

كامياب با بيان اينكه امروز مدارس فارس امكانات و فعاليت‌هاي مناسب و قابل قبول ورزشي ندارند، گفت: اگر تنها 10 درصد از شهريه‌هاي دريافتي را در زمينه ورزش هزينه مي‌كرديم، امروز با مشكل مواجه نبوديم، مگر ورزش و جوانان اعتبارات گسترده دارد. بايد منابع مالي را مديريت كرد.

وي با تاكيد براينكه نقدهاي منصفانه را قبول دارد و راهگشا مي‌داند، تاثير رسانه‌ها در شكل‌گيري يك جنبش نرم‌افزاري در حوزه ورزش را بسيار مهم ارزيابي و خاطرنشان كرد: تا زماني كه ما فكر و رفتارهايمان در حوزه ورزش حرفه‌اي نباشد، راه به‌جايي نمي‌بريم.

تقدیر از مجموعه استانداری واصحاب رسانه

كامياب با اشاره به برگزاري سه رويداد مهم ورزشي در عرصه بين‌المللي در سه ماه اخير،دراستان فارس گفت: اين اتفاق حاصل يك كار تيمي بود و حداقل 20 دستگاه اجرايي در آن دخيل بودند، خصوصا مديريت ارشد استان ،معاون سیاسی امنیتی و فرماندارشیراز كه هر زمان درخواستي داشتيم اجابت شد و كار پيش رفت.

او با قدرداني از رسانه‌ها و خبرنگاران و عكاسان حوزه ورزش، پوشش رقابت‌هاي مختلف بين‌المللي برگزار شده در استان فارس و شيراز را بسيار مطلوب دانست و گفت: اگر امروز همه از برگزاري رقابت‌هاي جام جهاني كشتي فرنگي با كيفيتي مناسب در شيراز مطلع هستند، حاصل كار رسانه‌ها و همدلي و همراهي خبرنگاران و عكاسان است و بايد قدردان اين تلاش گسترده و بي‌وقفه بود.

30 پروژه آماده بهره برداری

مديركل ورزش و جوانان استان فارس همچنين با بيان اينكه اكنون 30 پروژه ورزشي در استان آماده بهره‌برداري است، گفت: اميدواريم براي هفته دولت حداقل 40 پروژه را آماده بهره‌برداري داشته باشيم و به مردم عزيز فارس و شيراز تقديم كنيم.

كامياب با بيان اينكه تلاش گسترده‌اي براي تكميل پروژه ورزشگاه پارس(ميانرود) و ورزشگاه 6 هزار نفري شيراز در دستور كار است، گفت: اكنون ورزشگاه 6 هزار نفري شيراز حدود 40 درصد پيشرفت فيزيكي دارد و اميدواريم در كوتاه‌ترين زمان ممكن تكميل شود.

انتهای پیام /  101
2139 کلیک ها  یکشنبه, 09 خرداد 1395 18:48
این مورد را ارزیابی کنید
(4 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا