امروز در مقابل شهدا مسئولیتی بزرگ داریم

  مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس گفت: امروز در مقابل شهدا مسئولیتی بزرگ داریم و باید بدون لکنت زبان از تفکر اصیل شهدا و گفتمان امامین انقلاب دفاع کنیم.  

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : محمد رضایی در یادواره شهدای بخش رحمت آباد زرقان با بیان اینکه منظومه ای جدید از مقاومت در منطقه بر مبنای گفتمان امام خامنه ای شکل گرفته است، اظهارداشت: این منطومه گفتمانی در حال تمدن سازی نوینی بر مبنای عاشورای حسینی است که توانسته است در مناطق مختلف از غرب آسیا و دریای مدیترانه، چهره ای جدید از ابرقدرتی محور مقاومت در رویارویی با استکبار و صهیونیسم جهانی را به رخ جهانیان بکشد و در واقع معنای تبلور مکتب حاج قاسم در دل جبهه مقاومت را این روزها بیش از گذشته شاهدیم. 

وی گفت: روح بزرگ شهدا انقلاب اسلامی در سرتاسر جهان اسلام امروز نظارگر عزتی است که ادامه دهندگان این شهدای عزیز برگرفته از راه و سیره پاک آنان در پیش گرفته اند و این مسیر هرچه پیشتر می رود سیاهی بیشتری بر چهره غرب گرایان و حامیان آنان می نشیند. 
مدیرکل سیاسی انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس با اشاره به اینکه شجاعت و اقتدار در دفاع از گفتمان انقلاب اسلامی، باعث تقویت جبهه مقاومت در سرتاسر جهان اسلام خواهد شد، گفت:
ضربات سنگینی که طی روزهای گذشته بر پیکره استکبارجهانی در منطقه و نیز ضربه ای نابودکننده بر رژیم غاصب صهیونیستی وارد شده است در واقع آغازی سریع بر پایان رژیمی اشغالگر است.

انتهای پیام /  108
87 کلیک ها  سه شنبه, 07 آذر 1402 07:21
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا