اعلام برنامه های سازمان فرهنگی شهرداری شیراز به مناسبت روز حافظ

 رئیس سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز در یک نشست خبری که با حضور معاونین، کارشناسان و جمعی از اصحاب رسانه در سالروز میلاد حضرت محمد (ص) در تشریح برخی از عملکرد و برنامه‌های شهرداری، اعلام کرد: طرح‌ها و برنامه‌های معاونت فرهنگی در مناطق مختلف به ویژه در حوزه زیرساخت‌ها به تناسب برخورداری آن منطقه تعریف و توسعه پیدا می‌کند.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:محمد علی چوبینی با اشاره به نقش خبرنگاران در پیاده‌سازی برنامه‌های تحولی شهرداری، ادامه داد: اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف و مأموریت‌های سازمانی ما نقش موثری دارند و هر رسانه در حوزه نظام مسائلی که دارد می‌تواند در شکل‌گیری مسیر فعالیت‌های شهرداری نقش‌آفرینی نماید.


رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی به پروژه‌های عمرانی نیمه‌کاره و در دست اجرا و در حال طراحی آن مجموعه اشاره کرد و افزود: ایجاد زیرساخت‌های لازم ورزشی در مناطق یازده‌گانه از جمله مجموعه‌های ورزشی، باغ بانوان مهربانو، فرهنگ‌سراها و سرای محلات، نگارخانه‌ها، تهیه و تدوین طرح‌های پژوهشی و کتب تاریخی فرهنگی از شهر شیراز، تجهیز و استانداردسازی کتابخانه‌های عمومی و تخصصی، پلازاها و فضاهای شهری با هدف برگزاری رویدادهای هنری‌، فرهنگی و مذهبی، ایجاد بلندگوی شهری، باغ کودکان و بیماری‌های خاص نظیر اوتیسم، ساماندهی بیلبورد و استرابوردهای شهری، تهیه دانشنامه شیراز و تجهیز و توسعه مرکز شیرازشناسی، ارتقای زیرساخت‌های فناوری و اطلاعات مربوط به خدمات فرهنگی،هنری و ورزشی شهرداری و همچنین حمایت از برنامه‌های فرهنگی و تقویت هنرمندان شیراز از جمله موارد مطرح شده در این نشست خبری بود که توسط محمدعلی چوبینی در رابطه با جزئیات آن بدان پرداخته شد.

چوبینی در رابطه با هفته فرهنگی حافظ هم اشاراتی داشت و گفت: این برنامه با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر دستگاه‌های اجرایی در حوزه فرهنگ از جمله مرکز حافظ‌شناسی از تاریخ ۱۵ لغایت ۲۱ مهرماه برگزار می‌شود که جایگاه شیراز را به عنوان شهر خلاق ادبی تقویت خواهد کرد.


روح الله مظفری، معاون فرهنگی و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز هم در بخشی از این نشست به تشریح برنامه های هفته حافظ پرداخت و اعلام کرد: برنامه هفته حافظ در ۵ بخش مختلف از جمله خاطره‌سازی با حافظ در حیطه عکس و نقالی، جشنواره موضوعی با هدف جریان‌سازی، نشست علمی حافظ در سطح بین‌الملل جهت تقویت دیپلماسی شهری و ارائه پادکست‌های ادبی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام /  108
221 کلیک ها  سه شنبه, 11 مهر 1402 16:28
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا