فیلمنامه نویسان شیرازی به "چالش" دعوت شدند

فیلمنامه نویسان شیرازی به "چالش" دعوت شدند
   
فیلمنامه نویسان شیرازی به "چالش" دعوت شدند |||| ||||

 مدیر انجمن سینمای جوان فارس گفت: کارگاه کاربردی بررسی فیلمنامه‌های نوشته شده توسط هنرمندان و فیلمسازان استان با عنوان «چالش فیلمنامه» در شیراز به صورت هفتگی برگزار می‌شود.


به گزارش راستین آنلاین ابراهیم شیشه گر شامگاه جمعه ٢١ مرداد در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه کارگاه کاربردی بررسی فیلمنامه‌های نوشته شده توسط هنرمندان و فیلمسازان فارس باعنوان «چالش فیلمنامه» برگزار می‌شود، گفت: این برنامه در مرحله نخست با هدف هم افزایی فیلمنامه نویسان، شناخت و معرفی نویسندگان کمترشناخته شده، ارتقای سطح کیفی فیلمنامه های نگارش شده توسط هنرمندان استان و ارائه فیلمنامه های مطلوب به کارگردانان برای ساخت، شروع به کار خواهد کرد.
او با تاکید بر اینکه «انجمن سینمای جوانان فارس» با استفاده از اساتید مجرب و تکیه بر فعالیت‌های کارگاهی به دنبال ارائه سرفصل‌های تخصصی مشخص شده به علاقه‌مندان است، خاطرنشان کرد: در این کارگاه کاربردی، فیلم نامه‌های نوشته شده توسط هنرمندان و فیلمسازان شیرازی بررسی می‌شود.
شیشه گر اضافه کرد: بررسی مولفه‌های روایی و انواع فیلم‌های داستانی، آشنایی با مولفه‌های درک و تحلیل فیلم و نمایش فیلم های کوتاه داستانی، انیمیشن و تجربی از جمله بخش‌های این کارگاه آموزشی است که ویژه علاقمندان برگزار می‌شود.
او ادامه داد: شروع جلسات نیز از چهارشنبه، ۲۶ مرداد ۱۴۰۱، ساعت ۱۷ خواهد بود و مدت زمان هر جلسه دو ساعت است.
به گفته مدیر انجمن سینمای جوان فارس، قرار است سلسله نشست‌های “چالش فیلمنامه” چهارشنبه‌ها به صورت ثابت هفتگی و با مشارکت سازمان فرهنگی شهرداری شیراز با هدف نقد، بررسی و مرور آثار فیلمنامه نویسان استان در فرهنگسرای انتظار شیراز به آدرس: فلکه قصردشت، خبایان وکلا، کوچه صاحب الامر، بعد از امام زاده محمد(ع) شود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
154 کلیک ها  شنبه, 22 مرداد 1401 10:27
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا