بازار بزرگ پروتئین شیراز به‌عنوان الگویی ملی برای ساماندهی مشاغل است

  شهردار کلان‌شهر شیراز طی بازدید از بازار بزرگ پروتئین بر الگوشدن این پروژه بزرگ مقیاس برای ساماندهی مشاغل در سطح ملی تاکید کرد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :محمدحسن اسدی طی بازدید از مرحله نهایی فاز نخست بازار بزرگ پروتئین که در شُرُف بهره‌برداری است، آن را پروژه‌ای منحصر‌به‌فرد در راستای ساماندهی مشاغل پروتئینی، صیفی و لبنی دانست.

شهردار شیراز این ظرفیت ویژه در کلان‌شهر شیراز را برای الگو شدن ساماندهی مشاغل در سطح ملی دانست.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز که ایجاد و بهره‌برداری این پروژه را با نگاه غیر اقتصادی و با هدف منفعت شهروندان و کلان‌شهر شیراز ذکر می‌کرد، بر مدیریت بهره‌برداری از این پروژه تصریح کرد: تمهیدات لازم برای انتقال صنوف دروازه کازرون به این بازار انجام شده است.

اسدی که در روز شهادت امام حسن عسکری(ع) به اتفاق جمعی از معاونین و مدیران شهرداری شیراز به سرکشی از روند نهایی این بازدید می‌پرداخت، از خدمات ویژه عوامل این پروژه قدردانی کرد.

شهردار کلان‌شهر شیراز ارزش این پروژه را ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان ذکر و بیان کرد: این پروژه بزرگ مقیاس با زیربنای ۴۵ هزار متر مربع دارای ۵۰۰ واحد پارک خودرو و ۱۲۷ واحد تجاری است‌.

انتهای پیام /  108
197 کلیک ها  دوشنبه, 03 مهر 1402 08:00
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا