شهردار: شیراز به کارگاه سازندگی شهری تبدیل شده است

  شهردار شیراز با بیان اینکه با تأسی از فرهنگ ایثار مشغول خدمت‌رسانی به مردم و ایجاد امید در جامعه هستیم، گفت: امروز شیراز تبدیل به یک کارگاه سازندگی بزرگ شهری شده است.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :محمدحسن اسدی امروز، ۱۸ دی‌ماه در آیین تجلیل از مقام مادران شهدای گرانقدر شیراز با بیان اینکه امروز شورای اسلامی شهر و شهرداری این کلان‌شهر با تأسی از فرهنگ ایثار و شهادت مشغول خدمت‌رسانی به مردم و امیدآفرینی در جامعه است، از اقدامات شبانه‌روزی سخن گفت و افزود: امروز شیراز تبدیل به یک کارگاه سازندگی بزرگ شهری تبدیل شده است.

وی اظهار کرد: مادران گرانقدر شهدا در فراق  جگرگوشه‌های خود به‌عنوان بزرگترین سرمایه‌های زندگی‌شان ایستادگی کردند و فرهنگ ایثار و مقاومت را متبلور کردند.

 شهردار شیراز با اشاره به رسالت زینبی مادران شهدای کشورمان گفت: مادران شهدا در عمل به رسالت زینبی(س) والاترین جلوه ایثار هستند.

اسدی همچنین با گرامیداشت شهدای عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، تصریح  کرد: یاد و نام شهدا همیشه زنده و جاودان هستند.

وی با اشاره به اقتدار جمهوری اسلامی بیان کرد: این اقتدار مرهون امامین انقلاب اسلامی و رشادت و جانفشانی شهدای گرانقدر و خانواده شهداست.

شهردار منطقه ۶ شیراز در این مراسم نیز با بیان اینکه مادران شهدا گنجینه‌های ارزشمند انقلاب اسلامی هستند، اظهار کرد:  مقام والای مادران شهدا که فرزندان گرامی خود را برای دفاع از این مرزوبوم راهی میدان‌های دفاع مقدس کردند، ارج می‌نهیم.

مسعود قادری تصریح کرد: امروز همه ما وظیفه داریم ادامه‌دهنده راه شهیدان باشیم؛ چراکه مادران شهدا با بصیرت در راه ولایت، صبر و فداکاری خود، فرزندان خود را در رسیدن به آرمان‌های انقلاب اسلامی یاری داده‌اند.

 

انتهای پیام /  108
85 کلیک ها  سه شنبه, 19 دی 1402 08:09
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا