آغاز عملیات اجرایی نقطه اتصال سه محور ترانزیتی در فارس

آغاز عملیات اجرایی نقطه اتصال سه محور ترانزیتی در فارس
   
آغاز عملیات اجرایی نقطه اتصال سه محور ترانزیتی در فارس |||| ||||

  معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی گفت: با آغاز عملیات اجرایی محور کوهنجان – کوار به طول ۲۴ کیلومتر، ارتباط سه محور ترانزیتی در استان برقرار می‌شود. 

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :امیر محمود غفاری دوشنبه ۱۹ تیرماه در آیین آغاز عملیات اجرایی قطعه اول محور کوهنجان – کوار بیان کرد: امیدواریم با قرار گرفتن این پروژه مهم در میان مصوبات سفر و تأمین اعتبار آن، بتوانیم آن را به سرعت پیش ببریم.

او ادامه داد: همچنین، تأمین منابع مالی این پروژه به جز از محل منابع مالی دولت، از طریق معادن، نفت و وزارت نیرو نیز امکان پذیر خواهد بود.

معاون برنامه ریزی و مدیریت منابع وزارت راه و شهرسازی اظهار کرد: این محور از نظر ترافیکی هم برای منطقه و هم کل کشور دارای اهمیت است و در کنار این قطعا بحث رونق یافتن منطقه نیز از اهمیت ویژه برخوردار است.

غفاری گفت: همزمان با اجرای اجرای این پروژه، بحث بهسازی ادامه مسیر به سمت جاده فسا را نیز دنبال خواهیم کرد. محور کوهنجان – کوار تکمیل کننده بخشی از رینگ دوم کمربندی شیراز خواهد بود. 

مدیرکل راه و شهرسازی فارس نیز گفت: محور کوهنجان – کوار که در راستای توسعه شبکه راههای استان احداث می شود، تکمیل کننده قستی از رینگ دوم کمربندی شیراز خواهد بود.

محمودرضا طالبان افزود: همچنین این محور ارتباط سه محور شریانی شامل محور شیراز – فسا – داراب – بندرعباس، محور شیراز- جهرم – لار – بندرعباس و محور کوار – فیروزآباد – جم – عسلویه را برقرار خواهد کرد.

او، اعتبار این پروژه ۲۴ کیلومتری را ۲ هزار و ۹۴۵ میلیارد تومان برشمرد و ادامه داد: در روند اجرای پروژه، ۷۰ هزار تن آسفالت، ۴۴ هزار تن اساس، ۴۷ هزار متر مکعب زیراساس، هفت هزار متر مکعب بتن، ۲۴۵ هزار متر مکعب خاکبرداری، ۲۶۵ هزار متر مکعب خاکریزی و ۱۰۵ تن کارهای فولادی با میلگرد اجرا خواهد شد.

انتهای پیام /  108
98 کلیک ها  سه شنبه, 20 تیر 1402 07:05
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا