پس از 21 سال و در صورت تامین اعتبار ،بزرگراه شیراز به بندرعباس به بهره برداری می رسد

پس از 21 سال و در صورت تامین اعتبار ،بزرگراه شیراز به بندرعباس به بهره برداری می رسد
   
پس از 21 سال و در صورت تامین اعتبار ،بزرگراه شیراز به بندرعباس به بهره برداری می رسد |||| ||||

  مدیر کل راه و شهرسازی فارس با اشاره به اینکه از سال ۸۴ عملیات چهار خطه کردن این محور شیراز بندرعباس آغاز شده گفت: در صورت تامین اعتبار می توان قسمتی از مسیر پرتردد و پرحادثه بزرگراه شیراز – فسا – داراب – بندرعباس را به شکل چهارخطه اجرا و ایمن کرد و…

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :محمود رضا طالبان در بازدید از محور بزرگراه شیراز – فسا – داراب – بندرعباس گفت: این بزرگراه را از جمله محورهای ارتباطی مهم استان‌های فارس و هرمزگان است که تکمیل و بهره برداری از بخش از این محور شریانی پرتردد در صورت تامین اعتبار شتاب خواهد گرفت.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس افزود: با توجه به تردد بالای مسیر و تصادفات ناگواری که در این محور روی می‌دهد، چهار خطه کردن آن جزو اولویت‌های نخست استان قرار گرفت و لذا اداره کل راه و شهرسازی فارس نیز از سال ۸۴ عملیات چهار خطه کردن این محور را آغاز کرد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس طول محور محور شیراز – فسا – داراب – بندرعباس در حوزه اداره کل راه و شهرسازی فارس را ۳۵۰ کیلومتر برشمرد و ادامه داد: تاکنون ۲۱۴ کیلومتر از این محور به شکل چهارخطه به اتمام رسیده و هم اینک در دست بهره برداری است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس اظهار کرد: همچنین ۷۵ کیلومتر از ۱۳۶ کیلومتر باقیمانده در حد فاصل فسا به داراب و جنت شهر به سمت رستاق نیز توسط پیمانکار در حال اجرا است که عملیات زیرساختی در ۴۰ کیلومتر به اتمام رسیده و آماده اجرای آسفالت است.

طالبان گفت: به رغم اینکه عملیات آسفالت ۴۰ کیلومتر مذکور را حداکثر می توان ظرف سه ماه به اتمام رساند اما عملیات اجرایی پروژه به دلیل مطالبات بالای پیمانکار که بالغ بر سه هزار میلیارد ریال است به کندی پیش می رود.

وی افزود: در صورت تامین اعتبار می توان قسمتی از این مسیر پرتردد و پرحادثه را به شکل چهارخطه اجرا و ایمن کرد و مابقی مسیر را نیز به صورت مستمر حداکثر تا پایان سال ۱۴۰۵ به اتمام رساند و آماده بهره برداری کرد.

انتهای پیام /  108
283 کلیک ها  چهارشنبه, 25 مرداد 1402 07:12
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا