آغاز ساخت ۳۰۰۰ واحد از طرح نهضت ملی مسکن در فسا

  طی مراسمی، عملیات ساخت سه هزار واحد از طرح ملی نهضت مسکن شهر فسا آغاز و بخشی از محور مواصلاتی فسا-جهرم، افتتاح شد.

در گرامیداشت هفته دولت و با حضور مسئولان استان فارس، عملیات اجرایی احداث سه هزار واحد از طرح ملی نهضت مسکن فسا آغاز و بخشی از پروژه بزرگراهی فسا-جهرم، افتتاح شد.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس در حاشیه این مراسم، پیرامون محور مواصلاتی فسا- جهرم گفت: با توجه به وقوع حوادث فوتی متعدد، به رغم محدودیت های مالی، منابعی برای اجرای این پروژه از محل های مختلف تامین و عملیات اجرایی این جاده انجام شد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین به نقل از راه و شهرسازی فارس، محمودرضا طالبان گفت: اکنون حدود ۲ کیلومتر از محور بزرگراهی چهار خطه فسا – جهرم در تقاطع روستای صحرارود با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی هم چنین با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان گفت: سایت این پروژه شامل حدود سه هزار واحد مسکونی در قالب بلوک‌های چهار طبقه است.

طالبان با عذرخواهی از مردم شهر فسا بابت تاخیر ایجاد شده در اجرای این پروژه مسکونی ادامه داد: تنها در برخی شهرها نظیر اقلید، آباده، ارسنجان و خرامه که طرح در قالب واحدهای یک یا ۲ طبقه بوده، کار سرعت بیشتری داشته است.

مدیرکل راه و شهرسازی فارس با بیان اینکه در فسا ۷ هزار متقاضی برای نهضت مسکن ثبت نام کرده‌اند، گفت: از این تعداد ۵۶۰۰ نفر مبلغ ۴۰ میلیون وجه اولیه خود را نیز واریز کرده اند.

وی ادامه داد: از مجموع هفت هزار متقاضی شهر فسا، تامین مسکن سه هزار نفر در سایتی که امروز شاهد کلنگ زنی آن بودیم انجام خواهد شد و ۲ هزار متقاضی را نیز در سایت دوم جای خواهیم داد و مابقی متقاضیان نیز در قالب طرح جوانی جمعیت و سایر موارد از مسکن حمایتی دولت برخوردار خواهند شد.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس گفت: در بحث خانواده معظم شهدا هم امسال بنا داریم کسانی که تاکنون فرم جیم آنها سبز مانده و زمینی دریافت نکرده اند را پوشش دهیم.

انتهای پیام /  108
270 کلیک ها  شنبه, 11 شهریور 1402 07:23
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا