راه اندازی سامانه نظر سنجی از مراجعان خدمات سلامت

راه اندازی سامانه نظر سنجی از مراجعان خدمات سلامت
   
راه اندازی سامانه نظر سنجی از مراجعان خدمات سلامت |||| ||||

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز از راه اندازی سامانه تخصصی نظرسنجی از مراجعان به واحد‌های زیرمجموعه دانشگاه، با استفاده از کد‌های دستوری تلفن همراه، در راستای صیانت از حقوق دریافت کنندگان خدمات سلامت در فارس خبر داد.

 منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :سید ابوالفضل هاشمی اصل گفت: به استناد سند تحول دولت مردمی مبنی بر ایجاد امکان بهره گیری از نظارت مردمی برای پاسداشت حقوق مراجعان به مراکز تحت پوشش دانشگاه؛ رضایت مردم و خدمت گیرندگان؛ رعایت عدالت و شفافیت، سامانه تخصصی نظرسنجی از مراجعان، با استفاده از کد‌های دستوری تلفن همراه راه اندازی شد.

او با بیان اینکه کارگروه صیانت از حقوق گیرندگان خدمت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز اقدام به تدوین دستورالعمل و پیاده سازی نظرسنجی بر اساس کد‌های دستوری تلفن همراه کرده است، گفت: در فاز نخست، این فرایند با اختصاص کد‌های یکتا به تمامی کارکنانی که به صورت مستقیم با گیرندگان خدمت تعامل دارند اجرا شد که کارکنان شاغل در گیشه‌های حسابداری، پذیرش، نوبت دهی، دبیرخانه، میز خدمت، بوفه، داروخانه، آزمایشگاه، رادیولوژی تمامی بیمارستان ها، دانشکده ها، درمانگاه ها، مراکز بهداشت و درمان، مراکز خدمات جامع سلامت و دیگر مراکز زیرمجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز را شامل می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: در این نظرسنجی مراجعان می‌توانند با استفاده از تلفن همراه و وارد کردن کد دستوری (# کد فرد *۲ *۱۹۰ *۶۶۵۵ *) که در گیشه و در معرض دید عموم قرار گرفته است، نظرات خود را در خصوص رضایت یا نارضایتی از خدمت ارایه شده اعلام کنند.

هاشمی اصل گفت: نتایج نظرات ثبت شده در این سامانه تخصصی که نام کاربری و رمز عبور آن در اختیار مسوولان واحد‌ها قرار داده شده است، از سوی کارگروه ویژه‌ای مورد بررسی و راستی آزمایی قرار می‌گیرد.
انتهای پیام /  108
191 کلیک ها  دوشنبه, 21 فروردين 1402 13:00
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا