حاکمیت وضعیت زرد و نارنجی بر هفت شهرستان فارس

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که با توجه به بررسی‌های آماری هم اینک وضعیت ۶ شهرستان فارس زرد و یک شهرستان نارنجی و مابقی آبی است.


دکتر سید وحید حسینی یکشنبه دوم بهمن با اعلام آخرین وضعیت رنگبندی کرونا در فارس، به خبرنگاران گفت: شهرستان‌های ارسنجان، خرامه، زرقان، فراشبند، کوار و نی‌ریز دارای وضعیت زرد و شهرستان خرم‌بید نیز همچون هفته گذشته دارای وضعیت نارنجی است.


او با بیان اهمیت همکاری همگانی برای ممانعت از افزایش آمار موارد ابتلا و بستری کرونا، از شهروندان دعوت کرد که ضمن رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ویژه استفاده از ماسک و حفظ فاصله اجتماعی، نسبت به دریافت دُز یادآور و تکمیل سیکل واکسیناسیون علیه کرونا، اقدام کنند.


رئیس علوم پزشکی شیراز به خانواده‌ها توصیه کرد که با توجه به فصل سرما و شیوع بیماری‌های فصلی به ویژه در کودکان، مراقب سلامت آنان باشند و با آموزش شیوه‌های پیشگیرانه، فرزندان خود را در مقابل خطر ابتلا به این بیماری‌ها مصون کنند.

انتهای پیام /  108
203 کلیک ها  یکشنبه, 02 بهمن 1401 15:35
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا