رویداد استارتاپی کشاورزی در صدرا برگزار می‌شود

  رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان فارس از برگزاری رویداد استارت آپی ارزش آفرینی در کاکتوس‌های خوراکی توسط مرکز آموزشی فن‌آوران کشاورزی صدرا، خبر داد.

منصوره خسروبیگ / راستین آنلاین : دکتر حبیب دانش‌منش شنبه ۵ آذر به خبرنگاران گفت: ارزش آفرینی در کاکتوس‌های خوراکی گونه اپونیا، اولین رویداد استارتاپی در این زمینه محسوب می‌شود که چهارشنبه هفتم دیماه، در مرکز آموزش علمی کاربردی فن آوران کشاورزی صدرا، برگزار خواهد شد.

وی اصلی‌ترین مزیت برگزاری چنین رقابت‌هایی را شناسایی ایده‌های برتر، کارآفرینی و ایجاد اشتغال عنوان و اضافه کرد: این رویداد در پنج محور، کاربرد اپونتیا در ایجاد امنیت غذایی، فناوری و تکنولوژی تولید اپونتیا، نقش اپونتیا در مدیریت بحران و چالش های اقلیمی بخش کشاورزی و فناوری دسته بندی، بسته بندی و فرآوری اپونتیا برگزار خواهد شد.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس، عقد قرارداد NDA عدم افشای اطلاعات، استقرار رایگان در مرکز نوآوری، حمایت از ایده ها و ثبت اختراع را از فرصت‌های ارزشمند در این رویداد ذکر کرد.

وی درباره شرایط شرکت در این رویداد گفت: ورود و شرکت همه افراد اعم از  کارکنان، مدرسان و دانشجویان در این رقابت‌ها آزاد بوده و تنها شرط اینست که شرکت کننده دارای ایده باشد.

دانش منش با بیان اینکه ثبت نام و ارسال ایده تا ۲۵ آذرماه امسال انجام می‌شود، گفت: علاقه مندان می توانند برای ثبت ایده خود از طریق مراجعه به نشانی htpp/startup.farsuast اقدام کنند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان فارس گفت: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این رویداد می توانند به شهر جدید صدرا میدان بهارستان بلوار زاگرس مرکز آموزش علمی کاربردی فن آوران کشاورزی صدرا مراجعه کرده یا با شماره ۰۹۳۳۶۴۷۹۷۳۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام /  108
345 کلیک ها  شنبه, 05 آذر 1401 14:35
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا