• سید نصیری :

سازمان همیاری شهرداری های فارس پایلوت پرورش جوانان نخبه

سازمان همیاری شهرداری های فارس پایلوت پرورش جوانان نخبه
   
سازمان همیاری شهرداری های فارس پایلوت پرورش جوانان نخبه |||| ||||

  مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان فارس گفت : سازمان همیاری شهرداری های استان فارس را پایلوت پرورش جوانان نخبه در تمامی زمینه های علمی خواهیم کرد و در این  در مجموعه مکلف به حمایت و توانمند سازی نخبگان برای توسعه استان فارس هستیم .

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : مهندس سید علی سید نصیری در آیین اختتامیه رویداد ملی استارتاپ ویکند با بیان اینکه یکی از دغدغه های مدیران و برنامه ریزان شهری دستیابی به توسعه پایدار شهری است ، افزود : توسعه پایدار شهری به دست نمی آید مگر با ایجاد درآمد پایدار ، که یکی از راه های دستیابی به این امر خطیر توجه به توسعه گردشگری شهر است .

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه یکی دیگر از دغدغه های  سازمان همیاری شهرداری های استان فارس بنا بر تاکید استاندار محترم دکتر ایمانیه جهت توانمند سازی نخبگان در هر زمینه ای ، رشد و توانمند سازی آنهاست  و با توجه به تحریم های ظالمانه فعلی موقعیت مناسبی است به جهت  مسلح شدن به دانش روز و توجه به نخبگان و همچنین پرورش و شتاب دهی به ایده های خلاقانه آنان و ارتباط با سرمایه گذاران در آن حوزه است.

سید نصیری اظهار داشت : متاسفانه شاهد هستیم خیل عظیمی  از نخبگان پشت در اتاق مسئولین معطل می مانند و یا در حال خروج از استان و کشور هستند و به همین منظور مقرر شد این سازمان پایلوت جذب و توانمند سازی نخبگان در زمینه های علمی و حوزه های مختلف شود.

 وی در ادامه سخنان خود افزود : خدا را شاکریم که توانستیم بخشی از این جوانان را در این رویداد در زمینه گردشگری گرد هم آوریم  تا ایده های خود را ارائه دهند .

 همچنین به کمک اساتید فن و  متخصصین 16 ایده در بین 48 ایده انتخاب شد، که برای افراد جای تعجب داشت طی چند روز این ایده ها چگونه به پختگی لازم رسیده است  و هم اکنون ما شاهد ایده هایی هستیم که خودش را شناخته و می داند چه کار و هدفی را پیش رو دارد .

سید نصیری با اشاره به اینکه 45 تیم در 11 محور با پراکندگی استانی ، شهرستانی در این رویداد شرکت کردند ، عنوان کرد : جای خرسندی است ،که با پوشش خبری مناسب از روستا های توابع فارس و خوزستان نیز ایده های ارزشمندی به دبیر خانه ارسال شد .

وی از برگزاری کارگاه های پیش از رویداد با حضور اساتید و متخصصین فن از سراسر کشور و خارج از کشور به صورت حضوری و آنلاین خبر داد و گفت : به عنوان نمونه کلاسی را داشتیم که  بیش از 100 نفر حضور داشتند که مایه خوشحالی است و در روز آخر پلن تخصصی روش  تجربه نگاری و به سبک تد برگزار شد که مورد استقبال مخاطبین قرارگرفت .

مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان فارس ابراز کرد : به جهت کمک به ایده های خلاقانه در تیم منتور ها از ترکیب متخصصین در امر گردشگری و متخصصی در حوزه علم و فناوری استفاده شد ، که خود کمک شایانی در واقعیت گرایی توام با علم و دانش روز به نخبگان دانش محور ارائه شد.

سید نصیری با تقدیر از تمام عزیزانی که در مسیر تحقق این رویداد کمک کردند ،خاطر نشان کرد : با حمایت دو هلدینگ اقتصادی بزرگ ، کارت طلایی به شرکت کنندگان جهت کمک و حمایت به صاحبان ایده پرداخت می شود .

وی در پایان از حمایت مهندس ضرغامی از رویداد تقدیر و عنوان کرد : دکتر خورشیدی سوار نماینده وزارت میراث فرهنگی و گردشگری قول مساعدهمکاری جهت اخذ مجوز و حمایت مالی برای صاحبان ایده را مطرح کردند که موجب خرسندی شرکت کنندگان شد .

 گفتنی است رویداد ملی گردشگری ، فناوری و آینده به مدت سه روز ( در روز های 10 تا 12 اسفند ماه ) به میزبانی شیراز برگزار شد.

انتهای پیام /  108
1371 کلیک ها  شنبه, 13 اسفند 1401 14:27
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا