مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس منصوب شد

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس منصوب شد
   
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس منصوب شد |||| ||||

با حکم وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، حمید سلیمان پور به عنوان مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس معرفی شد.

به گزارش راستین آنلاین عیسی‌زارع‌پور طی حکمی حمید سلیمان پور را به سمت مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس منصوب کرد.

بر اساس حکم صادره «راهبری طرح ملّی فیبرنوری منازل و کسب و کار‌ها در استان تا رسیدن به پوشش هشتاد درصدی خانوار‌های استان تا پایان سال ۱۴۰۳»، «اتمام طرح اتصال روستا‌های استان به شبکه ملی اطلاعات مطابق با تکالیف قانونی و در زمانبندی تعیین شده»، «حمایت از شکوفایی و رشد کسب‌وکار‌های مبتنی بر فناوری‌اطلاعات‌وارتباطات در راستای توسعه اقتصاد دیجیتال»، «پیگیری اجرای برش استانی طرح‌ها و طرح‌های شبکه ملی اطلاعات»، «پایش مستمر وضعیت زیرساخت‌های ارتباطی در سطح استان از حیث پایداری، امنیت و پدافند غیرعامل به منظور ارتقاء تاب آوری در مقابل سوانح و مخاطرات طبیعی و انسانی»، «پیگیری راه اندازی پنجره واحد خدمات هوشمند استانی و اتصال آن به پنجره ملّی خدمات دولت هوشمند»، «تشکیل مستمر و منظم «شورای راهبری توسعه ارتباطات و فناوری اطلاعات» در استان و پیگیری اجرای مصوبات (موضوع ابلاغیه شماره ۵۷۰۲۶/۱ مورخ ۱۲/۴/۱۴۰۱)»، «استفاده از نیرو‌های کارآمد، انقلابی و متخصص در قسمت‌های مختلف آن اداره کل»، «ارائه گزارش ماهانه از میزان پیشرفت پروژه‌ها در سطح استان در قالب شاخص‌های اعلامی» و «پیگیری ارتقا خدمت رسانی پست جمهوری اسلامی ایران و پست بانک در استان» اهم انتظارات عیسی‌زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مدیرکل استان عنوان شده است.

سلیمان پور دارای مدرک کارشناسی تکنولوژی ارتباطات و فناوری اطلاعات و کارشناسی ارشد مهندسی مخابرات و دکترای مدیریت صنعتی است.

وی بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در حوزه ICT را در کارنامه خود دارد.

سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس و معاون اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از جمله مهمترین مسئولیت‌های سلیمان پور است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
579 کلیک ها  سه شنبه, 25 مرداد 1401 17:29
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا