مطالبه‌گری در فضاسازی محیطی مناسبت‌های ملی و دینی

مطالبه‌گری در فضاسازی محیطی مناسبت‌های ملی و دینی
   
مطالبه‌گری در فضاسازی محیطی مناسبت‌های ملی و دینی |||| ||||

مسئول در فضاسازی مناسبت‌های ملی و مذهبی، خواستار مطالبه‌گری در راستای رونق بخشیدن فضاسازی محیطی در مناسبت‌ها توسط همه ارگان‌ها شد.

 
سید احسان اصنافی در دیدار با روحانیون قرارگاه عمار با اشاره به سیاست اولویت در خدمات شهرداری شیراز به شهروندان این کلان‌شهر گفت: به دلیل گستردگی کلان‌شهر شیراز و مضیقه‌های شهرداری در انجام خدمات، اولویت‌های این خدمات را به صورت راهبردی جابجا می‌کنیم.
 
به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، او با بیان اینکه در ماه رمضان نیز فضاسازی محیطی و برنامه‌ریزی فرهنگی در اولویت بود، افزود: با توجه به محدودیت بودجه‌ای، سیاست شهرداری در فضاسازی محیطی در این ماه تمرکز و پر رنگ‌کردن شعائر مذهبی در چند محور شهری بود. 
 
شهردار شیراز با اشاره به غربت شهرداری و کم‌کاری دستگاه‌های مسئول در فضاسازی مناسبت‌های ملی و مذهبی، خواستار مطالبه‌گری در راستای رونق بخشیدن فضاسازی محیطی در مناسبت‌ها توسط همه ارگان‌ها شد.  
 
اصنافی در ادامه سخنان خود در این دیدار به طرح مسجدمحوری یا همان احیای هویت محلات با محوریت مساجد اشاره و بیان کرد: در فاز اول این طرح ۵۰ مسجد از ۱۶۷ مسجد محلات برنامه‌ریزی کرده‌ایم.
 
ایجاد شور مردمی از اولویت‌های طرح احیای هویت محلات با محوریت مساجد
 
او با بیان اینکه این طرح محضر نماینده ولی فقیه در فارس ارائه و به دیگر علما و طلاب هم تقدیم خواهیم کرد، گفت: ایجاد شور و شعف با محوریت مساجداز اولویت‌های طرح احیای هویت مجلات با محوریت مساجد هستند.
 
شهردار شیراز به مبحث شانیت بافت پیرامون سومین حرم اهل بیت(ع) نیز اشاره کرد و گفت: زمانی‌که بستری برای جریان زندگی در هر بافتی فراهم شود، آن بافت احیا خواهد شد که این کار را در شورای چهارم با انتقال مکان شورا به بین‌الحرمین انجام دادیم و باید این بستر احیای بافت‌ها را با برنامه و اقدام جدیدتری دنبال کنیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
219 کلیک ها  دوشنبه, 05 ارديبهشت 1401 13:30
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا