آغاز جشنواره “فیلم و عکس جهادی، بهار خدمت” در فارس

رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس از آغاز جشنواره "فیلم و عکس" بهار خدمت ویژه اردوهای جهادی همزمان با ایام نوروز خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین اسماعیل قزل سفلی سه‌شنبه ۹ فروردین در جمع خبرنگاران بیان کرد: جشنواره فرهنگی رسانه‌ای فیلم و عکس جهادی با عنوان بهار خدمت ویژه اردوهای جهادی نوروز ۱۴۰۱ برگزار خواهد شد.
 
او افزود: مهلت ارسال آثار به جشنواره تا ۲۰ فروردین ماه است و علاقمندان و هنرمندان جهادگر می‌توانند در قالب عکس، کلیپ (فیلم کوتاه، کلیپ طنز و...) طراحی و پوستر گفتمان سازی جهادی در موضوعات خدمات رسانی عمومی، سلامت و بهداشت، اقتصاد و اشتغال ، فرهنگی و تربیتی و همچنین عمرانی و محرومیت زایی ارسال کنند.
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس گفت: این جشنواره با حمایت معاونت فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز برگزار خواهد شد و دبیر اجرایی جشنواره نیز صابر درخشان کارشناس فرهنگی و رسانه بسیج سازندگی استان فارس هستند.
 
قزل‌سفلی هدف از برگزاری این جشنواره را کمک به گفتمان سازی کار جهادی خواند و گفت: ترویج فرهنگ کار جهادی و مسئولیت پذیری اجتماعی در بین احاد جامعه و بویژه جوانان از انتنظارات ما جهت برگزاری این جشنواره است و همچنین امیدواریم استقبال جهادگران این طرح فرهنگی و رسانه‌ای باعث تقویت مهارت رسانه‌ای آنها شود و یک رقابت زیبا برای ثبت لحظه‌های ناب خدمت رسانی در مناطق محروم و کم برخوردار استان فارس در طول تعطیلات نوروز باشد.
 
صابر درخشان، دبیر اجرایی جشنواره فیلم و عکس جهادی، بهار خدمت نیز در خصوص نحوه چگونی ارسال آثار هنرمندان گفت: کلیپ‌های ارسالی باید حداقل ۱ دقیقه و حداکثر ۴ دقیقه باشد و عکس‌های ارسالی نیز دارای کیفیت مطلوب چاپ باشد و در ابعاد A۳ و dpi۳۰۰ باشد و از طریق شماره ۰۹۱۶۴۱۵۹۳۶۸ و از طریق شبکه‌های اجتماعی سروش و واتساپ می‌توانند آثارخود را ارسال کنند.
 
او عنوان کرد: جوایزی نیز در هر بخش برای نفرات برتر در نظر گرفته شده است و به نفر اول تا سوم به ترتیب جوایز ۵۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومانی اهداء خواهد شد و از همه عزیزان و جهادگران فعال در حوزه خدمات رسانی دعوت به عمل می‌آید تا در این جشنواره فرهنگی و هنری مشارکت داشته باشند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
332 کلیک ها  چهارشنبه, 10 فروردين 1401 11:04
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا