کشف بیش از ۲۴۰ هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق در شیراز

کشف بیش از ۲۴۰ هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق در شیراز
   
کشف بیش از ۲۴۰ هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق در شیراز |||| ||||

علی پور از کشف بیش از ۲۴۰ هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق توسط سربازان گمنام سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین سرهنگ پاسدار مجید علی پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز گفت: با توجه به اهمیت تأمین کالاهای اساسی و مایحتاج عمومی مردم بویژه در روزهای ابتدای سال و در آستانه ماه مبارک رمضان، اجرای گشت‌های مشترک نظارت میدانی بر بازار، توسط بسیجیان آغاز شده است.
 
وی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ فی‌مابین معاون اول رئیس جمهور و ریاست سازمان بسیج مستضعفین با عنوان " استفاده از ظرفیت و توان بسیج برای نظارت و کنترل بر بازار" گفت: امسال نظارت و کنترل بازار زیر ذره بین بسیج خواهد بود.
 
فرمانده سپاه ناحیه بقیه الله (عج) شیراز ادامه داد: قرارگاه امنیت غذایی اوخر سال گذشته تشکیل شد و این قرارگاه کنترل بازار از تولید تا کف بازار را با جدیت اجرا می کند.
 
علی پور تصریح کرد: تمامی بسیجیان که به عنوان بازرسین ویژه نظارت بر بازار اصناف معرفی شدند کاملاً آموزش دیده و مسلط به قوانین و مقررات نظام صنفی و دارای کارت شناسایی می باشند و همچنین موظف شده اند در صورت مواجهه با کالای احتکار شده، دپو شده، قاچاق و یا عرضه خارج از شبکه، گران فروشی و کم فروشی با قید فوریت نسبت به تعیین تکلیف آن اقدام نمایند.
 
بنابه گفته این مقام مسئول، در آستانه سال ۱۴۰۱ با رصد و اشرافیت اطلاعاتی سربازان گمنام این ناحیه و در راستای مبارزه با احتکار و قاچاق کالا بیش از ۲۴۰ هزار لیتر روغن خوراکی قاچاق که قرار بود در یکی از کشور های مجاور تخلیه شود، کشف و تحویل مراجع قضایی گردید.
 
فرمانده سپاه بقیه الله (عج) شیراز بیان کرد: ما با افرادی که در کسوت بازاری قصد سودجویی، سوء استفاده و بی اعتبار کردن بازاریان زحمتکش ومتدین هستند قطعا بدون اغماض برخورد قانونی خواهیم کرد.
 
علی پور ضمن تشکر از مردم شریف شیراز بابت ارسال اخبار و گزارشات خاطر نشان کرد: همه آحاد مردم می توانند هرگونه تخلفات اقتصادی و... به صورت شبانه روزی به شماره ۱۱۴ سازمان اطلاعات سپاه گزارش نمایند.
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1418 کلیک ها  یکشنبه, 07 فروردين 1401 23:17
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا