برگزاری بیش از ۱۲۰۰ برنامه توسط ناحیه بقیه الله (عج) در هفته دفاع مقدس

سرهنگ جعفری در جمع اصحاب رسانه ضمن بیان اینکه، امیدواریم تعاملات مجموعه بسیج و این ناحیه با اصحاب رسانه هر روز بیشتر بشود، گفت: چرا که خبرنگاران نقش اساسی در اطلاع رسانی و آگاهی بخشی دارند و این نکته را باید بیان کنیم که حقایق دفاع مقدس را به خوبی به نسل جوان انتقال دهیم.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین فرمانده ناحیه سپاه بقیه الله (عج) با اشاره به اینکه باید این دوران پر هیجان و پر معنا را به خوبی منتقل کنیم، با شعار ما متحدیم، افزود: شروع هفته دفاع مقدس با برنامه رژه ای بود که در ۳۱ شهریور ماه برگزار شد و با شعار های متفاوت در طول هفته دفاع مقدس ادامه خواهد داشت .


وی ادامه داد: در خصوص برنامه هایی که توسط ناحیه سپاه بقیه الله برگزار میشود، بالغ بر۱۲۱۰ برنامه داریم که بیش از ۹۰۰ برنامه عمومی است و بر اساس سه راهبرد اصلی، جهاد تبیین ، بحث جهاد خدمت رسانی به مردم و سوم جهاد امید آفرین برنامه های دفاع مقدس، ذیل این سه راهبرد انجام خواهد شد.
سرهنگ جعفری اظهار کرد: برگزاری یادواره های شهدا ، دیدار و سرکشی به خانواده های شهدا و ایثاگران، نشست های بصیرتی و روشنگری با عنوان رزمایش سراسری جهاد تبیین، نمایشگاه های اقتصاد مقاومتی با معرفی کالا و اقلام تولیدی ، افتتاحیه کارگاه های تولیدی، مرمت منازل مسکونی محرومین، مسابقات قرآن و عترت و فرهنگی، علمی و رباتیک، مسابقات ورزشی در راستای جهاد امید آفرینی از جمله برنامه هفته دفاع مقدس خواهد بود.
  فرمانده سپاه بقیه الله (عج) در ادامه گفت: رزمایش کمک های مومنانه و توزیع ۲۵۰۰ بسته های معیشتی و بسته های فرهنگی ، ازدواج آسان در ذیل راهبرد ایران جوان بمان که از موضوعات اساسی کشور است و اردوهای جهادی ، عمرانی ، پزشکی، میز خدمت در مساجد برای خدمت رسانی، نذر خون ، بدرقه فرزندان شهدا برای نخستین روز از آغاز مدرسه، همایش های نقش اقشار مختلف در دفاع مقدس از دیگر برنامه هایی است که توسط سپاه ناحیه بقیه الله (عج) برگزار میشود. 
سرهنگ جعفری با بیان اینکه هزینه تحصیل تعدادی از دانش آموزان نیازمند استان فارسی توسط خیرین پرداخت میشود بیان کرد: آزادی زندانیان جرائم غیر عمد از ابتدای کرونا ۳۱۵ نفر ، برگزاری برنامه (آبروی محله) که معرفی شهدای دانش آموز و محلات است که در سطح مدارس برگزار خواهد شد.
وی در پایان اظهار داشت: تمامی تلاش سپاه ناحیه بقیه الله (عج) برگزاری تکریم و تجلیل ، دیدار با ایثارگران، تبیین دفاع مقدس و مباحث خدمت رسانی و رسیدگی به محرومین است.
انتهای پیام /  108
108 کلیک ها  یکشنبه, 02 مهر 1402 11:04
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا