هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق تا ۲۰ آبان ماه تمدید شد

 هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق تا ۲۰ آبان ماه تمدید شد.



منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :معاون فرهنگی هنری سپاه فجر استان فارس با اشاره به اهمیت حضور هنرمندان سراسر استان فارس در هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق جهت کشف استعدادهای فرهنگی هنری گفت: این جشنواره که در راستای کشف استعدادهای فرهنگی هنری همه آحاد بویژه جوانان و نوجوانان در شش بخش هنر های تجسمی ، هنرهای تصویری و نمایشی ، سرود و موسیقی ، ادبیات و شعر و مکتوبات و نوآوری ، ابتکارات و ایده های جدید پایگاهی و با محور های امید آفرینی، فرهنگ کار و تولید ، جمعیت، حل مشکلات محله به توان مردم، جهاد برای مردم، بانوی ایرانی، ایران قوی، جامعه آگاه و قهرمانان ملی در حال اجرا می باشد و اکنون روزهای آخر مهلت ارسال آثار را سپری می نماید.

سرهنگ پاسدار محمد رنجبر ضمن تشکر ویژه از استقبال هم استانی های عزیز تا کنون بیش از ۶۵٠ اثر از استان فارس به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است که آثار دریافتی بعد از داوری برگزیدگان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
وی افزود: برای برگزیدگان این جشنواره جوایز نفیسی از جمله سکه تمام بهار آزادی ، پلی استیشن ، جوایز نقدی ارزنده ، سفر زیارتی مشهد مقدس ، تبلت ، گوشی هوشمندو … در نظر گرفته شده است.
هنرمندان عزیز علاقمند به شرکت در جشنواره می توانند آثار خود را به آدرسmadreseheshgh.ir ارسال کنند.
انتهای پیام /  108
142 کلیک ها  سه شنبه, 16 آبان 1402 09:52
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا