دستگیری متهم تحت تعقیب در شیراز

دستگیری متهم تحت تعقیب در شیراز
   
دستگیری متهم تحت تعقیب در شیراز |||| ||||

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی فارس گفت: ماموران انتظامی شهرستان شیراز در اجرای دستور مقام قضایی مخفیگاه یک متهم تحت تعقیب را شناسایی و وی را دستگیر کردند.

به گزارش راستین آنلاین   سرهنگ کاووس محمدی شامگاه ۱۰ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان شیراز پس از دریافت دستور و حکم قضایی از شعبه ۲۰ دادسرای جنایی شیرازمبنی بر دستگیری یک متهم تحت تعقیب، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند. 

او افزود: با اقدامات اطلاعاتی و پلیسی محل اختفاء این متهم شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی تحویل داده شد. 

سرهنگ محمدی با اشاره به پخش یک کلیپ از زمان دستگیری این متهم تحت تعقیب در فضای مجازی، عنوان کرد: ماموران پلیس این اختیار را دارند که در برخی از ماموریت‌ها بر اساس شرایط زمانی و مکانی متهمین و سایر ملاحظات از خودرو و لباس شخصی استفاده کنند و با توجه به اینکه این متهم تحت تعقیب و امکان متواری شدنش متصور بوده است، ماموران با خودرو و لباس شخصی نسبت به دستگیری وی اقدام کرده‌اند.

  معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه این متهم به اتهام تهدید با اسلحه، تهدید به اسید پاشی و ضرب و جرح تحت تعقیب بوده است، گفت: گرفتن فیلم و عکس از ماموریت پلیس هیچگونه خللی در اجرای ماموریت‌ها و انجام وظیفه ذاتی و قانونی پلیس ایجاد نخواهد کرد، ضمن اینکه در حین اجرای ماموریت اگر کوتاهی و یا قصوری از سوی کارکنان انجام شده باشد، بررسی لازم در این زمینه نیزانجام خواهد گرفت. 

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
441 کلیک ها  دوشنبه, 11 بهمن 1400 09:17
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا