تشکیل کار گروه برای رفع مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران

تشکیل کار گروه برای رفع  مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران
   
تشکیل کار گروه برای رفع  مشکلات خانواده شهدا و ایثارگران |||| ||||

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز سه شنبه ۵بهمن در جمع مسولین فارس گفت : باید کارگروهی برای دریافت دغدغه های خانواده شهدا و ایثارگران شکل گیرد.

 

به گزارش راستین آنلاین معاون رییس جمهور امروز در شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان فارس که در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد، گفت: مبارزاتی که انبیا (ع) در طول تاریخ انجام داده اند باعث شده که اکنون مفهوم ایثار ، فداکاری و شهادت برای همه ما مهم باشد.

 
وی با اشاره به اینکه بنیاد شهید حامل فرهنگ محرم و صفر زمان خود است، افزود: اصلی ترین وظیفه ما در حوزه ترویج ایثار و شهادت، حفظ مبانی اسلامی، اخلاق و سیره عملی شهداست، چرا که با عمل صادقانه میتوان مشکلاتب که سد راه پیشرفت کشور است را از میان برداریم و امروزه وظیفه همه ما مرجعیت دادن به جامعه است چرا که این کار باعث هدایت جامعه میشود.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر امید و توجه مردم کشور به مدیران این دولت است و پس این توجه از باب مادی و معنوی کار را برای همه ما سخت تر خواهد کرد چرا که با قول ها و حرف های انقلابی که زده ایم مردم با همین وجود سمت ما آمده اند، تاکید کرد: پنج هزار خانوار شهدا و ایثارگران در فارس هنوز در صف دریافت مسکن هستند و همه فرزندان شهدا و جانبازان بالای 70 درصد 33 هزار نفر در کل کشور هستند که باید استخدام شوند و از این تعداد 17 هزار نفر آزمون داده اند، عنوان کرد: 500 نفر از این عزیزان در فارس هستند که که 355 نفر در آزمون شرکت کرده اند که برای 115 نفر اقدام شده است و لازم است مابقی هم پیگیری شود.
وی با اشاره به اینکه خط ویژه پذیرایی در بیمارستان ها شکل گیرد، افزود: 35 درصد منابع ما نسبت به بخش درمان کم است و در حوزه مسکن قبل از این 10 هزار واحد مسکن تفاهم نامه با استاندار سابق امضا کرده اند که تاکنون 310 نفر توانسته اند این واحدها را بگیرند.
رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور با اشاره به اینکه همه نیازمند دیدار با خانواده شهدا هستیم، افزود: هفته ای چند مدیران استان به خانواده شهدا سرکشی کنند و اگر تقسیم بندی شود به همه خانواده ها می توان سرکشی کرد و باید کارگروهی برای دریافت دغدغه های خانواده شهدا و ایثارگران شکل گیرد و همه دستگاه موظفند امور ایثارگران خود را تشکیل بدهند.
وی ضمن بیان اینکه در رابطه با ثبت و ضبط خانواده شهدا طی یکی دو سال اخیر ، تاکید کرد: اعتبار عمرانی برای بنیاد شهید پیش بینی نمی کنند و اعتبارات از محل سازمان برنامه و منابع استانی پیش بینی می کنیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
338 کلیک ها  سه شنبه, 05 بهمن 1400 17:38
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا