پوشش بازماندگان از تحصیل توسط خیرین فارس

پوشش بازماندگان از تحصیل توسط خیرین فارس
   
پوشش بازماندگان از تحصیل توسط خیرین فارس |||| ||||

مدیرکل آموزش و پرورش فارس از ورود خیرین به عرصه تعلیم و تربیت دانش آموزان بازمانده از تحصیل در استان خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین  محمدخلیل عسکری شامگاه سه‌شنبه ۲۱ دی در نشست با اعضای مجمع خیرین تعلیم و تربیت استان فارس گفت: مجمع خیرین تعلیم و تربیت را باید مفهوم مجسم و عینی عملیاتی کردن سند تحول بنیادین دانست.
 
او افزود: اعتقاد داریم باید همه امکانات و ظرفیت‌ها را در اختیار خیرین قرار دهیم تا هیچ گونه مانعی در راستای کمک رسانی این عزیزان به دانش آموزان ایجاد نشود.
 
مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: شناسایی، هدایت و برگرداندن افراد بازمانده از تحصیل به چرخه تعلیم و تربیت باعث خواهد شد از بسیاری از معضلات و مشکلات آینده در جامعه پیشگیری شود.
 
عسکری عنوان کرد: یقینا یکی از شاخص‌های ارزیابی ما از ادارات مناطق و شهرستان‌ها نحوه و روند شناسایی و هدایت دانش آموزان بازمانده از تحصیل خواهد بود.
 
او ادامه داد: استفاده از ظرفیت فرهنگیان جوان نیز در این راستا موجب تسریع و رونق بخشی به مسئله خواهد شد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش فارس خاطرنشان کرد: باید پایگاه و کارگروهی منسجم و هدفمند با هدف شناسایی و احصا اطلاعات دانش آموزان محروم و بازمانده از تحصیل در سراسر استان تشکیل دهیم.
 
عسکری اضافه کرد: با توجه به همکاری‌های خوب مجمع خیرین تعلیم و تربیت قرار است در سالهای آینده دانش آموزان بازمانده بیشتری را تحت پوشش قرار دهیم.
 
او گفت: بنا به توصیه استاندار فارس به دنبال این هستیم تا انتظارات خودمان از دیگر دستگاه‌های اجرایی را به صورت مشخص و مکتوب برای طرح در شورای آموزش و پرورش تدوین کنیم.
 
مجمع خیرین تعلیم و تربیت فارس باهدف بازگرداندن دانش آموزان بازمانده از تحصیل به چرخه تعلیم و تربیت با حضور جمعی از خیرین استان راه‌اندازی شده است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
472 کلیک ها  چهارشنبه, 22 دی 1400 10:31
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا