شهید سلیمانی الگوی پاسداری از ارزش‌های اسلامی است

شهید سلیمانی الگوی پاسداری از ارزش‌های اسلامی است
   
شهید سلیمانی الگوی پاسداری از ارزش‌های اسلامی است |||| ||||

فرمانده سپاه فجر فارس ضمن بیان اینکه سپهبد سلیمانی با تمام وجود مدافع حریم انقلاب بود، بصیرت و انقلابی گری را دو ویژگی مهم شخصیتی آن شهید عنوان و تاکید کرد که ایشان در این ویژگی‌ها شاخص محسوب می‌شود.

 
به گزارش راستین آنلاین سردار یدالله بوعلی شامگاه یکشنبه ۱۲ دی در همایش دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مسجد المهدی (عج) شهرستان مرودشت با گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، گفت: ملت ایران هرگز ایثار و حماسه آفرینی های این شهید والامقام را فراموش نکرده و جوانان انقلابی راه و مکتب او را ادامه خواهند داد.
 
او با بیان اینکه این شهید والا مقام حامی ملت‌های مظلوم منطقه و سردار محور مقاومت بود، افزود: این فرمانده شجاع و جهادگر طی سالهای متمادی طرح‌ها و نقشه‌های خبیثانه صهیونیست‌ها برای منطقه را نقش بر آب کرده و آمریکایی‌های خبیث وایادی استکباری نسبت به او کینه داشتند.
 
فرمانده سپاه فجر فارس با اشاره به پیروزی‌های چشمگیر محور مقاومت در برابر استکبار جهانی در سال‌های اخیر، گفت: نقش موثر سردار سلیمانی در این پیروزی‌ها، سازماندهی و فرآیند پشتیبانی از رزمندگان اسلام چه در زمان حیات وی وچه بعد از شهادت آن بزرگوار غیر قابل چشم پوشی است. 
 
بوعلی همچنین با تاکید بر اهمیت ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت در جامعه، ادامه داد: جنبه‌های مختلف شخصیت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و راه و سیره او که امروز از آن به عنوان مکتب شهید سلیمانی یاد می‌شود، بهترین الگو و شاخص برای زندگی فردی و اجتماعی در تراز انقلاب اسلامی است.
 
او با اشاره به اینکه در هر صنفی می‌توان شاخص‌ها و الگوهایی را برای راه‌پویان آن عرصه ارائه کرد، افزود: اگر بخواهیم در میان نظامیان، شاخصی را معرفی کنیم که هر فردی که در لباس نظامی و شغل نظامی است، به او تأسی کنند، شاید بی‌هیچ شائبه‌ای انگشتانمان مستقیماً به سمت شهید سلیمانی معطوف ‌شود.
 
فرمانده سپاه فجر فارس بیان کرد: در مورد شهید سلیمانی بسیار روشن است که او از عالی‌ترین و ماهرترین فرماندهان نظامی، نه‌ فقط در ایران و نه‌فقط در منطقه خاورمیانه و نه‌فقط در جهان اسلام، بلکه در کل سطح جهانی بود، آن هم به اقرار کسانی که مخالف او بودند و او را از عالی‌ترین فرماندهان نظامی جهان می‌دانستند. 
 
بوعلی در ادامه با بیان اینکه شهامت و شجاعت شهید سلیمانی که دوست و دشمن معترف به آن هستند، در نوع خود بی نظیر است، عنوان کرد: شهامت و شجاعتی که ایشان در صحنه‌های نبرد از خود نشان داده، به نحوی بوده که پیوسته رفتار و روش او ترغیب‌کننده سایر نیروهای نظامی بوده است.
 
او ادامه داد: عمل به وظایف ذاتی نیز از دیگر شاخصه‌های این شهید والامقام است که از بدو ورود به نیروهای مسلح تا زمانی که به شهادت رسیدند، هیچ وقت از توجه به این وظایف ذاتی غافل نبودند و آن مسئولیتی که بر عهده داشتند و به ایشان واگذار شده بود را به بهترین نحو ممکن انجام دادند و در تمام عمر شریف خود، در این وادی قدم زدند.
 
گفتنی است، حضور پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام در این مراسم ومدیحه سرایی اهل بیت علیهم السلام، باعث متبرک شدن فضای جلسه شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
574 کلیک ها  دوشنبه, 13 دی 1400 09:43
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا