هشتمین مرحله رزمایش مواسات به یاد شهید سلیمانی در فارس اجرایی می‌شود

هشتمین مرحله رزمایش مواسات به یاد شهید سلیمانی در فارس اجرایی می‌شود
   
هشتمین مرحله رزمایش مواسات به یاد شهید سلیمانی در فارس اجرایی می‌شود |||| ||||

دبیر قرارگاه مردمی مواسات همدلی و کمک‌های مومنانه فارس، از برگزاری هشتمین مرحله رزمایش مواسات همدلی و کمک‌های مومنانه به مناسبت دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین اسماعیل قزل‌سفلی شامگاه دوشنبه ۲۹ آذر در جمع خبرنگاران گفت: این حرکت با نام و به یاد حاج قاسم سلیمانی در سراسر استان فارس انجام می‌شود. 
 
او افزود: این رزمایش با رویکرد تلفیقی کمک و خدمت مومنانه و به صورت محله‌محور است که با محوریت پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی از ۵ دی ماه آغاز می‌شود و تا ۱۳ این ماه ادامه دارد. 
 
قزل‌سفلی با اشاره به اهداف برگزاری این رزمایش، عنوان کرد: به اوج رساندن مجدد خدمت‌رسانی به آحاد مردم به ویژه محرومان، مستضعفان، نیازمندان و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا در کنار زنده نگه داشتن یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی از اهداف این رزمایش است، چراکه یکی از الگوهای رفتاری و برجستگی‌های اخلاقی شهید سلیمانی توجه به محرومین و نیازمندان بوده است. 
 
دبیر قرارگاه مردمی مواسات همدلی و کمک‌های مومنانه افزود: در این مرحله از رزمایش تمرکز بر بسته‌های معیشتی، نذر رهایی یا همان آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد، اهدا بسته‌های بهداشتی و انجام خدمات مومنانه است همچنین نذر خون، خدمت‌رسانی آموزشی به دانش‌آموزان نیازمند به ویژه دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، مرمت و بهسازی منازل محرومین و خدمت‌رسانی به بیماران و نیازمندان است که به صورت محله‌محور اجرا می‌شود. 
 
قزل‌سفلی با بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۰۰ هزار بسته معیشتی با کمک و مشارکت نهادهای حمایتی، خیرین عزیز و آحاد مردم تهیه و توزیع شود، افزود: در این رزمایش همه اقشار از جمله بازاریان، اساتید، حقوقدانان، دانش‌آموزان، فرهنگیان، دانشجویان، مهندسان، پزشکان و دیگر اقشار نقش‌آفرینی خواهند کرد. 
 
او با اشاره به درس‌های شهید سلیمانی برای بسیجیان گفت: حاج قاسم به اعضای بسیج و سپاه یاد داد که بایستی همزمان در جبهه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و نظامی حضور داشت؛ شهید سلیمانی همانگونه که در جبهه مقاومت در مقابل داعش و تکفیری‌ها ایستاد در جریان سیل نیز کنار مردم بود بنابراین بسیجیان نیز باید در مبارزه با فقر و محرومیت کنار مردم باشند. 
 
قزل سفلی با بیان اینکه امروز بسیج به ویژه اعضای گروه‌های جهادی پرچم‌دار خدمت‌رسانی به مردم هستند، بیان کرد: این موضوع در دو سال اخیر در قالب رزمایش‌های خدمت‌رسانی به محرومین، مستضعفین و به ویژه آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا بیش از گذشته نمود داشته است. 
 
دبیر قرارگاه مردمی مواسات همدلی و کمک‌های مومنانه با اشاره به اجرای هشتمین مرحله رزمایش گفت: از ابتدای سال در ماه مبارک رمضان، در دهه کرامت، در دهه ولایت، ماه محرم، اربعین و ماه صفر و هفته بسیج مراحل دیگر این رزمایش برگزار شده و اکنون هشتمین مرحله است که با محوریت گروه‌های جهادی پایگاه‌های مقاومت و با نام و یاد حاج قاسم برگزار خواهد شد
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
282 کلیک ها  سه شنبه, 30 آذر 1400 10:39
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا