• فرمانده سپاه فجرفارس:

حمایت سپاه فجر از آثار فاخر هنرمندان انقلابی

حمایت سپاه فجر از آثار فاخر هنرمندان انقلابی
   
حمایت سپاه فجر از آثار فاخر هنرمندان انقلابی |||| ||||

فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت : از آثار فاخر هنرمندان انقلابی حمایت می شود.

به گزارش راستین آنلاین سردار بوعلی گفت: تقدیم بیش از 15 هزار شهید گواه حماسه آفرینی فرزندان خطه فارس در دوران دفاع مقدس است.
 آئین اختتامیه جشنواره خاکریز دفاع مقدس و تجلیل از برگزیدگان جشنواره مرد میدان با حضور سردار یداله بوعلی و حجت الاسلام محمودی زاده برگزار شد.
سردار بوعلی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، گفت: راه شهدا همان راه شهدای کربلاست و آنان ستارگان هدایت بشر هستند.
وی خاطرنشان کرد: یکی از نیازهای مهم نسل نوجوان و جوان شناخت هر چه بیشتر سیره شهداست و برگزاری چنین برنامه ها و جشنواره هایی که زنده نگهداشتن یاد شهداست ارزشمند و به نوعی عبادت است.
فرمانده سپاه فجر در حاشیه این مراسم با بیان اینکه سپاه فجر از آثار تولیدی هنرمندان انقلابی حمایت می کند، گفت: ظرفیت های فرهنگی و هنری سپاه فجر برای کمک به تولید آثار فاخر انقلابی در اختیار هنرمندان و فعالان فرهنگی قرار می گیرد و برگزاری چنین جشنواره هایی نیز در راستای حمایت و تعالی استعدادهای بومی استان فارس است.
وی با بیان اینکه رزمندگان استان فارس در دوران دفاع مقدس عملکردی درخشان از خود به یادگار گذاشتند، گفت: تقدیم بیش از 15 هزار شهید گواه حماسه آفرینی فرزندان خطه فارس در دوران دفاع مقدس است.
سردار بوعلی با بیان اینکه این حماسه آفرینی ها باید در قالب کتاب، فیلم، مستند و سایر آثار هنری برای آیندگان ثبت و ضبط شوند، گفت: مستندسازی و ثبت حقایق دفاع مقدس رسالت مهم هنرمندان انقلابی است و اگر در این عرصه موفق عمل شود گنجینه ای از تجربیات ارزشمند و راهگشا برای تمام امور و نسل های آینده به دست خواهد آمد.
فرمانده سپاه فجر تاکید کرد: هنرمندان انقلابی با تولید آثار مخاطب پسند، مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و راهی که او آغاز کرده را برای جامعه بخصوص نسل جوان تبیین کنند.
 در این مراسم که در باغ جهان نمای شیراز برگزار شد از مجموعه آلبوم شهدا و کتاب های دفاع مقدس رونمایی و از برگزیدگان مرحله استانی جشنواره شعر و داستان مرد میدان از طرف روابط عمومی سپاه فجر تجلیل بعمل آمد.
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
269 کلیک ها  پنج شنبه, 08 مهر 1400 13:15
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا