راه‌اندازی قرارگاه امام حسن (ع) با هدف ساخت خانه برای محرومان در فارس

راه‌اندازی قرارگاه امام حسن (ع) با هدف ساخت خانه برای محرومان در فارس
   
راه‌اندازی قرارگاه امام حسن (ع) با هدف ساخت خانه برای محرومان در فارس |||| ||||

قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به همت نهادهای حمایتی و بسیج سازندگی فارس برای ساخت 3 هزار مسکن محروم در سراسر استان راه‌اندازی شد.

 
به گزارش راستین آنلاین رئیس بسیج سازندگی فارس صبح دوشنبه ۸ شهریور در حاشیه برگزاری قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) فارس گفت: این قرارگاه با هدف پیگیری و اجرای طرح فجر ویژه احداث بیش از ۳ هزار مسکن محرومین مدد جویان کمیته امداد و همچنین کمک‌های مؤمنانه مواسات و همدلی ویژه نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از کرونا، کادر درمان و در حوزه تمرکز بر خدمات درمانی در طول قرارگاه مواسات و همدلی استان آغاز به کار کرد.
 
اسماعیل قزل سفلی ادامه داد: این قرارگاه به صورت عملیاتی ذیل قرارگاه مواسات و همدلی فارس به ریاست سردار فرمانده سپاه فجر و با عضویت اعضای ثابت بنیاد مستضعفان استان، ستاد اجرایی فرمان امام استان، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان ، نمایندگی آستان قدس رضوی در فارس و کمیته امداد امام خمینی(ره) استان فعالیت می‌کند.
 
او اظهار کرد: شهردار شیراز، مدیر اوقاف و امور خیریه، رئیس شورای شهر، مدیرکل محترم صدای سیمای فارس، رئیس اتاق اصناف از جمله دستگاه‌ها و نهادهایی هستند که به این قرارگاه به عنوان نفرات مدعو اضافه شدند و مجموعا اعضای قرارگاه امام حسن مجتبی را شکل دادند.
 
رئیس سازمان بسیج سازندگی فارس بیان کرد: البته با توجه به اینکه قرارگاه به صورت عملیاتی و با هدف پیگیری و اجرای ماموریت‌ها یقینا در جلسات بعدی با توجه به اقتضائات و موضوعاتی که پیش بیاد اعضای جلسه کم و زیاد خواهد شد و اعضای جدیدی هم به این جمع اضافه خواهند شد.
 
قزل‌سفلی با بیان این که جلسه امروز دو هدف را دنبال می کرد، ادامه داد: پیگیری و اجرای طرح فجر که ویژه ساخت و احداث بیش از ۳هزار مسکن مددجویان کمیته امداد که برابر جلسه‌ای که امروز برگزار شد بنا شد تا پایان شهریور اسامی و زمین از طرف کمیته امداد معرفی، زمین و پروانه ساخت از طرف بنیاد مسکن تعیین و تکلیف و بسیج سازندگی با کمکی که نهادهای حمایتی مثل ستاد اجرایی فرمان امام حضرت امام(ره) و مجموعه بنیاد مستضعفان خواهند کرد، در هفته دفاع مقدس کلنگ آغاز عملیات اجرایی احداث ۳ هزار مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد با حضور همه ی اعضا، بانک‌های عامل و مجموعه‌هایی که می‌توانند به این طرح کمک کند برنامه ریزی و شروع کنیم.
 
قزل‌سفلی به هدف دوم اشاره کرد و افزود: استمرار کمک‌های مومنانه مواسات همدلی به صورت ویژه و تمرکز بر تامین کپسول‌های اکسیژن همراه با مانومتر مورد نیاز ، تامین دستگاه‌های اکسیژن ساز برای واحدهای بیمارستانی و کمک به کادر زحمت کش بیمارستان‌ها کسانی که بضاعت کمتری دارند، نه همه کادر در دستور کار قرار گرفت و تصمیماتی اتخاذ شد.
 
دبیر قرارگاه مواسات و همدلی فارس ادامه داد: بنا است در قالب طرح شهید سلیمانی به صورت محله محور و مسجد محور کمک و حمایت از بیماران درگیر کرونا در دستور کار قرار گرفت و با کمک‌ها و حمایت های اداره کل اوقاف امور خیریه، شهرداری شیراز، اتاق اصناف، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در استان، بنیاد مستضعفان در استان و کمیته امداد با توجه به شرایطی که قرار داریم تا دو هفته آینده بتوانیم یک کمک ویژه‌ای به حوزه درمان با نگاه به کادر درمان بیمارستان‌ها، نیازمندان و بیماران و خانواده‌هایی که الان درگیر کرونا هستند، انجام دهیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
313 کلیک ها  دوشنبه, 08 شهریور 1400 15:24
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا