مدرن ترین اتومبیل آتش نشانی در لامرد

مدرن ترین اتومبیل آتش نشانی در لامرد
   
مدرن ترین اتومبیل آتش نشانی در لامرد |||| ||||

سهراب عزيزى مدير فرودگاه بين المللى شهداى لامرد گفت:خودرو آتش نشاني و کفساز فرودگاهی مدل ولوو FM460. 

به گزارش راستین آنلاین این خودرو به ارزش ۷۰۰.۰۰۰ دلار (معادل ۱۷ میلیارد تومان) یکی از به روزترین خودرو های آتشنشانی دنیا است که تمام تجهیزات آن از شرکت معروف روزن باور آلمان بوده و به فردا شنبه ۱۴۰۰/۵/۲۳ وارد فرودگاه بین المللی شهدای لامرد خواهد شد. 
وى افزود:این خودرو دارای ۲ سیستم انتقال قدرت و ۲ گیربکس است و از ۱۰ دندنه جلو و ۴ دنده عقب برای کاربری های خاص بهره میبرد.  
این ماشین آتشنشانی فرودگاهی استاندارد یورو ۵ است و بالاترین استاندارد آلودگی را پاس کرده است. 
عزيزى گفت:صفحه نمایشگر فوق پیشرفته که انواع اطلاعات عملیاتی و مورد نیاز را مانند حرارت موتور ، گیربکس، فشار توربو و فشار روغن موتور ، فشار دبه های باد در تمامی قسمت ها ، فشار باد روی محورها و … را در اختیار اپراتور قرار میدهد. مانیتور سقف *۸۵ متر* بُرد دارد و دِبي خروجي فوم و آب آن *٤ هزار و پانصد ليتر در دقيقه * است، حتي مانیتور های روی سپر نيز قابلیت پرتاب پودر و آب را دارد ، و مانیتور سپر ١٥٠٠ ليتر در دقيقه با ٦٠ متر برد قدرت دارد.
وى اضافه كرد:سيستم قفل كن چرخها به دوصورت چرخ و نيز چرخ و محور روي اين خودرو وجود دارد و آپشنهاي زيادي را در اختيار اپراتور قرار ميدهد. با توجه به پيش رو بودن ايام سوگواري سالار شهيدان ، آيين رسمي بهره برداری از این خودرو بعد از تاسوعا و عاشورای حسینی با حضور مسئولین محترم شهرستان برگزار خواهد گردید. وجود این خودرو آتش نشانی برای همه شهرستان خصوصا صنایع بزرگی که در همسایگی فرودگاه بین المللی شهدای لامرد قرار دارند میتواند نقطه عطف و در شرایط اضطرار مورد استفاده قرار گیرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
590 کلیک ها  شنبه, 23 مرداد 1400 11:54
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا