اعتبار میلیاردی برای تکمیل پالایشگاه «پتروپیمان مهر»

اعتبار میلیاردی برای تکمیل پالایشگاه «پتروپیمان مهر»
   
اعتبار میلیاردی برای تکمیل پالایشگاه «پتروپیمان مهر» |||| ||||

 وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: فاز اول پالایشگاه پترو پیمان مهر، با اعتباری بالغ بر سه هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده که برای تکمیل و به بهره‌برداری رساندن آن نیازمند هزار میلیارد ریال اعتبار دیگر دارد.

 
به گزارش راستین آنلاین سید رضا فاطمی امین پنج‌شنبه ۲۳ دی حین بازدید از شرکت پالایشگاهی پترو پیمان دانا در شهرک صنعتی مهر، عنوان کرد: با توجه به سفر اخیر رئیس جمهور در مهر ماه ۱۴۰۰ در سفرهای استانی خود به فارس مقرر و مصوب شد که برای تکمیل فاز اول آن تسهیلات مناسبی توسط بانک عامل در اختیار سرمایه‌گذار قرار بگیرد.
 
حمیدرضا ایزدی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان فارس هم در رابطه اهمیت راه‌اندازی و به بهره‌برداری پالایشگاه پترو پیمان دانا، اظهار کرد: با بهره‌برداری از این پالایشگاه اشتغالزایی حدود ۵۰۰ نفر از متخصصان و تکنسین‌های داخلی و بومی این منطقه فراهم خواهد شد که هم در راستای محرومیت‌زدایی و هم افزایش توان داخلی کشور اثرگذار است.
 
ایزدی با تاکید بر اینکه باید از خام‌فروشی سرمایه‌های ملی جلوگیری کنیم، گفت: هدف اصلی اجرایی شدن این طرح تولیدی، تکمیل زنجیره تولید و ایجاد ارزش افزوده مواد اولیه در راستای تحقق اهداف اقتصادی مقاومتی است.
 
گفتنی است، بررسی مشکلات برق، زمین و آب و شرایط کاری پیمانکار فنی و نصب تجهیزات در این پالایشگاه و بازدید از شرکت طالب صنعت سپاهان و همچنین دستورات لازم در زمینه تکمیل و توسعه زیرساخت‌ها و اهمیت اجرا و تکمیل خطوط انتقال برق دو مداره به میزان ۲۰ کیلو وات تا ورودی این شهرک از دیگر برنامه‌های وزیر صمت در شهرک صنعتی مهر بود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
3260 کلیک ها  پنج شنبه, 23 دی 1400 10:42
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا