آلومینیوم جنوب میزبان مدیران HSE شرکت های صنایع آلومینیوم کشور

آلومینیوم جنوب میزبان مدیران HSE شرکت های صنایع آلومینیوم کشور
   
آلومینیوم جنوب میزبان مدیران HSE شرکت های صنایع آلومینیوم کشور |||| ||||

جلسات تخصصی در زمینه اچ اس ای صنایع آلومینیوم برگزار و مشکلات و موانع  و موارد مرتبط با صنعت آلومینیوم را در حوزه های بهینه سازی انرژی، ایمنی و محیط زیست مورد بررسی قرارگرفت .

به گزارش راستین انلاین امیرولد خانی مدیر HSEE ایمیدرو در حاشیه این نشست طی سخنانی اظهارداشت: با توجه به شرایط اپیدمی کرونا، دوره ممیزی اخیر نیز همچون سال گذشته به صورت مجازی از تاریخ 22 خرداد 1400 روی 44 شرکت آغاز و در روز 17 شهریور به اتمام رسید. این دوره، 12 هفته به طول انجامید.

او افزود: مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب علیرغم اینکه یک شرکت نوپا است اما توانست در این دوره با کسب امتیاز 395 رتبه سطح خوب را کسب کند و به طور یقین در سال آینده به جایگاه واقعی خود خواهید رسید.
 ولدخانی ادامه داد: عملکرد HSEE مدیران و مجریان واحدهای تابعه این سازمان در سال99 به مدت 880 نفر ساعت و 85 نفر روز ممیزی صورت گرفت.

امیرولدخانی مدیر HSEE ایمیدرو به همراه مدیران HSEE شرکت های صنایع آلومینیوم کشور از مجتمع صنایع آلومینیوم کشور بازدید کرد و از اسلکه اختصاصی مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب در پارسیان نیز بازدید شد.

عمل به مسوولیت های اجتماعی جز دغدغه های ماست / دراین حوزه عمل گرا خواهیم بود

 مدیرعامل مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب توجه به مسوولیت های اجتماعی را برای این مجموعه صنعتی مهم برشمرده و گفت: مسوولیت های اجتماعی جز دغدغه های اصلی ماست و قطعا به آن عمل خواهیم کرد.

 مهدی زحتمکش  افزود: اگر قرار باشد که یک بنگاه اقتصادی به مسوولیت های اجتماعی در حوزه محل فعالیت خود عمل نکند، این بنگاه اقتصادی نخواهد بود بلکه یک درد اقتصادی خواهد بود.
او ادامه داد: درحوزه مسوولیت های اجتماعی عمل گرا خواهیم بود و قطعا اقدامات خوبی در این زمینه اتفاق خواهد افتاد.
حجت الاسلام حسین زاده امام جمعه لامردعنوان کرد : آلومینیوم جنوب یکی از افتخارات بزرگ صنعت ایران اسلامی است.
اوبا اشاره به مرارت ها و سختی هایی که مردم شهرستان لامرد در دهه های گذشته در کشورهای حوزه خلیج فارس برای امرار معاش متحمل شدند اظهارکرد: خداوند بزرگ، گنج های عظیمی را در دل این سرزمین خدایی قرار داده است و امروزاین نعمت های بزرگ در حال کشف و بهره برداری است، پس این کم ترین توقع و انتظار است که مردم  این دیار از آثار و برکات این نعمات خصوصا در بحث اشتغال جوانان بهره مند شوند.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لامرد، مجتمع صنایع آلومینیوم جنوب را از افتخارات بزرگ صنعت برشمرده و با اشاره به لزوم عمل به مسوولیت های اجتماعی در حوزه های مختلف افزود: صنایع، شرکت ها و کارخانجات عظیم و بزرگی که در منطقه احداث و مستقر شده اند، لازم است به مسوولیت های اجتماعی خود عمل کنند.

 

 
 
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1792 کلیک ها  شنبه, 10 مهر 1400 23:24
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا