سال 1400 ده هزار خانه برای کارکنان ناجا احداث می‌شود

سال 1400 ده هزار خانه برای کارکنان ناجا احداث می‌شود
   
سال 1400 ده هزار خانه برای کارکنان ناجا احداث می‌شود |||| ||||

معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که امسال پیش‌بینی احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان ناجا در سراسر کشور انجام و کار اجرایی شده است.

سردار محمدعلی نوری‌نژاد در حاشیه بازدید از پروژه‌های در دست اقدام فرماندهی انتظامی استان فارس، در خصوص برنامه های ناجا در راستای ارتقاء معیشت کارکنان، اظهار داشت: تأمین مسکن به عنوان اولین موضوع هزینه سبد خانوار کارکنان انتظامی به صورت ویژه دردستور کار نیروی انتظامی قرار دارد.

به گزارش  راستین آنلاین  نوری‌نژاد افزود: برای ۲۴ هزار نفر از کارکنان انتظامی که در صندوق مسکن عضو بوده اند، وام کمک هزینه را از ۵۰ میلیون به ۱۰۰ میلیون تومان رسانده ایم.

معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه در سال جاری حدود ۱۰ هزار واحد مسکونی برای کارکنان ناجا پیش بینی و در حال ساخت است، گفت: برای موفقیت در ساخت و تکمیل این پروژه ها به اعتماد همکاران عزیز نیازمندیم تا با قیمت و زمین مناسب احداث شود و با آورده آن ها و کمکی که از سوی صندوق مسکن و تسهیلات سایر بانک ها خواهد شد، این پروژه ها اجرایی و همکاران صاحب خانه شوند.

این مقام ارشد انتظامی کشور، گفت:  احداث نزدیک به ۴ هزار واحد مسکونی سازمانی را در دستور کار داریم و برنامه ریزی های لازم برای طراحی و شروع به احداث آن ها صورت گرفته است.

وی در خصوص اختصاص وام ودیعه مسکن به کارکنان انتظامی، گفت: سال گذشته ۸۰۰ میلیارد و امسال نیز نزدیک به ۱۲۰۰ میلیارد وام ودیعه مسکن پیش بینی شده است که در این شرایط سخت که اجاره مسکن به همکاران عزیز ما فشار می آورد، کمک حال آن ها باشیم.

 معاون هماهنگ کننده ناجا افزود: اجرایی کردن این برنامه ها در سال جاری می طلبد تا کارکنان انتظامی همراهی لازم را داشته باشند تا ان شاء الله بتوانیم آن ها را به نتیجه برسانیم.

نوری‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود پیرامون موضوع صیانت از کارکنان انتظامی، افزود: صیانت از کارکنان در ابتدا به خود فرد بر می گردد که با تدین و توجه به آموزه های دینی در انجام ماموریت ها حاصل می شود و جدا از آن ما هم وظیفه داریم که همه زمینه های جرم و تخلف را از جلوی کار کارکنان انتظامی برداریم.

معاون هماهنگ کننده ناجا همچنین فناوری را یکی از مواردی عنوان کرد که به صیانت از کارکنان کمک می کند و افزود: هوشمند سازی باعث می شود که زمینه های جرم فراهم نشده و موجب صیانت و حفظ و نگهداری کارکنان و در نتیجه موجب افزایش اقتدار نیروی انتظامی می شود.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
159 کلیک ها  چهارشنبه, 16 تیر 1400 16:46
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا