مردم ایران پای کار انقلاب اسلامی به خوبی و محکم ایستاده اند

مردم ایران پای کار انقلاب اسلامی به خوبی و محکم ایستاده اند
   
مردم ایران پای کار انقلاب اسلامی به خوبی و محکم ایستاده اند |||| ||||

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به اینکه مردم ما با انتخاب خودشان اعلام کردند مسیر ناب انقلاب اسلامی و مقاومت در مقابل کفر، ظلم و بی عدالتی را می پسندند، گفت: مردم ایران پای کار انقلاب اسلامی به خوبی و محکم ایستاده اند.

آیت الله  لطف الله دژکام  امروز (چهارشنبه 2 تیر) در همایش ائمه جمعه فارس و مراسم تودیع و معارفه مدیر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: حماسه جدید و نویی مردم سربلند ایران تحت راهبری های حکیمانه رهبر عظیم الشان آفریدند و افتخاری برای ماست که در میان مردمی زندگی می کنیم که اسلام و ارزش های اسلامی برای آنها از همه موضوعی مهم تر است.

نماینده ولی فقیه در فارس با یادآوری این مطلب که به پیشکسوتان نماز جمعه ارادت خاص و ویژه دارم، تاکید کرد: این جمع، جمع سربازان و نوکران امام زمان (عج) هست و هر کدام در نقطه ای در استان به فعالیت مشغول هستند.

امام جمعه شیراز با اشاره به اینکه مردم ما با انتخاب خودشان اعلام کردند مسیر ناب انقلاب اسلامی و مقاومت در مقابل کفر، ظلم و بی عدالتی را می پسندند، افزود: مردم ایران پای کار انقلاب اسلامی به خوبی و محکم ایستاده اند و اکنون اگر بحث انتخاب مسیر مقاومت است اما نباید توقع داشت مشکلات یک روزه حل شود و مردم و دولت باید با هم همکاری کنند تا به پیروزی برسند.

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) با تاکید بر اینکه اصلاح ریشه ای اقتصاد صبر لازم دارد، اظهار کرد: موضوع صبر باید در جامعه گفته شود و به صورت گفتمان بیرون بیاید.

وی با اشاره به اینکه جهت گیری صحیح و سالمی که آیت الله رئیسی دارد، نباید با گفتار اشتباه خراب کرد، گفت: امیدوارم همه ما شرف سربازی و خدمت به امام زمان (عج) را داشته باشیم.

خاطر نشان می شود، در پایان این مراسم، حجت الاسلام «عادل حاجی پور»، به عنوان رئیس جدید دفتر شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس معرفی و از زحمات حجت الاسلام «حسین ملک مکان»، رئیس سابق شورای سیاستگذاری ائمه جمعه فارس تجلیل شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
171 کلیک ها  چهارشنبه, 02 تیر 1400 10:49
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا