ویژه برنامه دهه کرامت در شیراز /برگزاری همایش "تجلیل و تکریم از امامزادگان و بقاع متبرکه"

ویژه برنامه دهه کرامت در شیراز /برگزاری همایش "تجلیل و تکریم از امامزادگان و بقاع متبرکه"
   
ویژه برنامه دهه کرامت در شیراز /برگزاری همایش "تجلیل و تکریم از امامزادگان و بقاع متبرکه" |||| ||||

برنامه شاخص امسال دهه کرامت در فارس، برگزاری همایش «روز ملی تجلیل و تکریم از امامزادگان و بقاع متبرکه» در امامزاده «سید محمد علیه السلام» شیراز است.

به گزارش راستین آنلاین حجت ‌الاسلام «سید عباس موسوی»، امروز (یکشنبه 23 خرداد) با تبریک فرا رسیدن دهه کرامت در جمع خبرنگاران گفت: ویژه برنامه های دهه کرامت و مراسم‌های ۵ ذی القعده، روز ملی «تجلیل از امامزادگان و بقاع متبرکه» به صورت ویژه در ۲۸ بقعه متبرکه شاخص استان فارس برگزار می شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان فارس افزود: در این مراسم شامل 9 کاروان شادی تحت عنوان «شمیم کرامت»، مراسم «زیر سایه خورشید» در 12 بقعه متبرکه استان فارس، ویژه برنامه جشن میلاد امام رضا علیه السلام و برپایی ۱۵ ایستگاه سلامت در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برای ارائه خدمات درمانی رایگان به زائران اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: با هدف حفظ سلامت شرکت کنندگان در این مراسم از بقاع متبرکه و حرم های مطهر امامزادگانی که فضای باز بزرگتری دارند استفاده خواهد شد.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی در برگزاری جشن های دهه کرامت عنوان کرد: تمامی این برنامه ها از طریق تعداد 19 کانال و صفحه اختصاصی متعلق به بقاع متبرکه فارس در فضای مجازی و به صورت زنده پخش می شود و برنامه ها با میلاد حضرت معصومه (س) آغاز شده است تا میلاد امام رضا (ع) ادامه خواهد یافت.

وی ادامه داد: برنامه شاخص امسال دهه کرامت در فارس، برگزاری همایش «روز ملی تجلیل و تکریم از امامزادگان و بقاع متبرکه» است که ۲۶ خرداد مصادف با ۵ ذی القعده با هدف معرفی امامزاده «سید محمد علیه السلام» واقع در منطقه ده پیاله، بلوار ابوذر غفاری شیراز،در این آستان مقدس برگزار می شود.

حجت الاسلام موسوی اعلام کرد: آشنایی با سایر ظرفیت های بقاع متبرکه استان در حوزه های سرمایه گذاری، ایجاد اشتغال، توانمندسازی افراد و اجرای طرح «شمیم خدمت»، معرفی بیشتر گردشگری مذهبی و ... از مباحث ویژه دهه کرامت امسال در همایش های بقاع متبرکه فارس است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
757 کلیک ها  یکشنبه, 23 خرداد 1400 13:57
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا