برگزاری ویژه برنامه های رمضان در مسجد نصیر الملک شیراز

برگزاری ویژه برنامه های رمضان در مسجد نصیر الملک شیراز
   
برگزاری ویژه برنامه های رمضان در مسجد نصیر الملک شیراز |||| ||||

فضای زیبای مسجد نصیر الملک با ویژه برنامه های معنوی ماه مبارک رمضان با عطر معنویت آکنده شد. 

 
حجت الاسلام مجتبی خوش رنگ مدیر مسجد نصیرالملک شیراز با اشاره به برگزاری برنامه های متنوع معنوی ویژه ماه مبارک رمضان در این مکان مقدس گفت: برگزاری درس تفسیر نماینده ولی فقیه فارس و امام جمعه شیراز در ایام ماه رمضان در این مسجد و پخش آن از شبکه استانی انجام می شود.
 
 همچنین حجت الاسلام و المسلمین استوار میمندی مدیر حوزه علمیه استان فارس در ایام به سخنرانی خواهند پرداخت. 
 
از دیگر برنامه ها حضور سایر کارشناسان مذهبی جهت ترویج معارف دینی در این مکان و پخش تلویزیونی استانی در سحرهای ماه مبارک خواهد بود.
 
مدیر مسجد نصیرالملک افزود: مراسم باشکوه میلاد امام حسن مجتبی (ع) امسال به طور ویژه و برای اولین بار در این مسجد با همکاری نهادهای فرهنگی از جمله نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس، اداره اوقاف و امور خیریه استان، موقوفه نصیرالملک، آستان مقدس حضرت شاهچراغ، پایگاه مقاومت ولی امر و کانون مداحان استان و سایر نهادها برگزار خواهد شد که طی آن، ضمن برپایی جشن و مولودخوانی و سخنرانی آیت الله دژکام، طرح اکرام و اطعام و توزیع بسته های معیشتی به نیازمندان محله صورت خواهد گرفت.
 
حجه الاسلام خوش رنگ گفت: مراسم ویژه غبارروبی و تنظیف مسجد نصیر و امامزاده زنجیری و فضاسازی معنوی و هنری مکانها متناسب با برنامه ها، پخش مداوم نغمه های قرآنی و مناجات خوانی از بلندگوی مسجد، از دیگر برنامه های ویژه ماه مبارک رمضان در این مکان مقدس است. 
 
وی همچنین از جزء خوانی روزانه و مراسم احیاء لیالی قدر با رعایت ضوابط و پروتکل ها در مجموعه مسجد نصیر الملک و امامزاده سیدالحرمین در ماه عبادت و بهار قرآن خبر داد. 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
431 کلیک ها  یکشنبه, 05 ارديبهشت 1400 14:28
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا