همایش بزرگ روحانیون جنوب استان فارس برگزار شد

ششمین همایش بزرگ روحانیون جنوب استان فارس با حضور بیش از ۵۰۰ روحانی در شهرستان لامرد برگزار شد.

 
به گزارش راستین آنلاین ششمین همایش بزرگ روحانیون جنوب استان فارس، با حضور بیش از ۵۰۰ روحانی و طلبه، در مدرسه علمیه رضویه لامرد برگزار شد.
حجت الاسلام عباس محمودی، دبیر همایش روحانیون جنوب استان فارس در این همایش با اشاره به اینکه برگزاری ششمین نشست عیدانه طلاب و روحانیون از ابتکارات مجمع طلاب است، اظهار کرد: این همایش با توکل به خداوند و تلاش عزیزان پس از دو ماه برنامه ریزی، برگزار شده است که چهار کارگروه علمی پژوهشی، اقشار، تبلیغ و کارگروه مدیران فرهنگی و ائمه جمعه جنوب فارس نیز زیر مجموعه این همایش تشکیل شده است.
 
وی با اشاره به این که در کنار برگزاری همایش طلاب و روحانیون جنوب استان فارس ۲ کار مهم صورت گرفته است، اضافه کرد: تجلیل از خانواده شهدای روحانی و دیدار و ملاقات با خانواده های علمای جنوب فارس از برنامه های جنبی همایش بود.
 
حجت الاسلام یونس ابوالحسنی، دبیر کارگروه تبلیغ نیز در ادامه با بیان اینکه جهان امروز، جهان تبلیغ و ارتباطات است، گفت: امام راحل می فرمودند سلاح تبلیغات برنده تر از سلاح جنگی است.
 
به گفته نماینده طلاب جنوب استان فارس، دشمن سال ها است به شکل هدفمند اقدام به تحریف اعتقادات انقلابی ما می کند، لذا جهاد تبیین دفاع از آرمان های انقلاب باید در دستور کار قرار بگیرد.
 
وی با اشاره به رسالت های طلاب و روحانیون، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف طلاب بیان حقیقت انقلاب است.
 
حجت الاسلام ابوالحسنی در پایان به مصوبات جلسات کارگروه های چهار گانه اشاره و خاطرنشان کرد: تمرکز بر بومی سازی تبلیغ و توجه به نیاز سنجی های موجود در عرصه تبلیغ، هم افزایی عملیاتی نهادهای متولی فرهنگی با استفاده از ظرفیت های قانونی و تمرکز بر نیروی های انسانی موجود در منطقه جهت حمایت از عملیات های تبلیغی، ایجاد زمینه های رسانه های از حیث مهارت افزایی و سواد رسانه ای، آگاهی بخشی عمومی به وسیله بیانیه گام دوم انقلاب بر اساس جهاد تبیین در شناخت صحیح در دستاورد های انقلاب، ایجاد کارگروه های متعدد تبلیغی در حوزه های گوناگون تبلیغ به سبک تشکیلاتی و شناسایی آسیب های مهم منطقه بر اساس اولویت های منطقه از جمله این مصوبات است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
286 کلیک ها  شنبه, 06 فروردين 1401 23:03
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا