دوره‌های توانمند سازی مبلغین برگزار می‌شود

دوره‌های توانمند سازی مبلغین برگزار می‌شود
   
دوره‌های توانمند سازی مبلغین برگزار می‌شود |||| ||||

مسئول قرارگاه تبلیغ، جهادی و فرهنگی منصوریه از برگزاری دوره‌های ویژه برای مبلغین از جمله دوره کار با کودک و نوجوان و روانشناسی تبلیغ، مهارت‌های تبلیغی و کارگاه امربه معروف ونهی از منکر خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین حجت‌الاسلام حمیدرضا حدائق شنبه ۱۴ اسفند در هشتمین گردهمایی مبلغین قرارگاه عمار مدرسه علمیه منصوریه با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده، گفت: پس از هفتمین گردهمایی مبلغین قرارگاه عمار، برپایی روضه‌های خانگی،‌تبلیغات هفتگی آخر هفته، برپایی موکب‌ها در مساجد و موکب قرارگاه عمار به صورت متمرکز در جوار بارگاه احمد بن موسی(ع) با قوت بیشتری ادامه پیدا کرد.
 
مسئول قرارگاه عمار ادامه داد: به همت خیرین و عنایت مسئول مدرسه علمیه منصوریه بسته‌های معیشتی تهیه و به دست نیازمندانی که از سوی مبلغین قرارگاه شناسایی شده بودند، رسیده است.
 
او اضافه کرد: در بخش برپایی موکب بنا به تصمیم مسئول مدرسه علمیه منصوریه، قرارگاه عمار اقدام به برپایی موکب در تمام مراسمات مذهبی از جمله ولادت و سوگواری اهل بیت(ع) کرده است.
 
حدائق با اشاره به بدحجابی در سطح کلانشهر شیراز، خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌های ائمه جماعات و مبلغین بدحجابی در سطح شهر است، چرا نسبت به این قانون ضروری ولازم برای جامعه که برگرفته از متن قرآن است از سمت مسئولین و بخش های مختلف اینگونه بی تفاوتی می‌شود؟ چرا ادارات و ارگانهای دولتی و خصوصی نسبت به تذکر لسانی به بدحجابی وبی حجابی بی تفاوتند؟
 
مدیر مدرسه علمیه منصوریه شیراز با بیان اینکه مسئولان وظیفه برخورد دارند، گفت: چه طور برای ماسک زدن ایراد گرفته می‌شود و خدمات به فرد خاطی و سرپیچ از قانون داده نمی‌شود اما برای بی حجاب اینگونه نیست؟
 
حدائق افزود: برخی مساجد خانه عالم ندارند یا بسیار محروم هستند و همین امر، عدم امکان سکونت عالم در منطقه علت بروز مشکلات اخلاقی بی شمار در منطقه شده که جا دارد مسئولین ذی ربط تصمیم‌ و عزم جدی برای حل مشکلات در زمینه مساجد داشته باشند، چرا که مساجد ضامن دین واخلاق در جامعه هستند.
 
 این نشست با حضور مسئول مدرسه علمیه منصوریه، مسئول سازمان بسیج طلاب فارس و دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان فارس و مدیریت حوزه علمیه فارس در سالن شهید دستغیب حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
265 کلیک ها  شنبه, 14 اسفند 1400 18:16
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا