رسانه ها سفیر سه شنبه های مهدوی / برگزاری مراسم سه شنبه های مهدوی به همت عاشقان امام عصر (عج)

رسانه ها سفیر سه شنبه های مهدوی / برگزاری مراسم سه شنبه های مهدوی به همت عاشقان امام عصر (عج)
   
رسانه ها سفیر سه شنبه های مهدوی / برگزاری مراسم سه شنبه های مهدوی به همت عاشقان امام عصر (عج) |||| ||||

اصحاب رسانه و خبرنگاران سفیر سه شنبه های مهدویت باشند و مراسم سه شنبه های مهدوی به همت عاشقان امام عصر (عج) برگزار خواهد شد.

به گزارش راستین آنلاین نشست خبری ستاد نکوداشت دهه مهدویت و شورای عالی قرآن و عترت با حضور آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و حجت الاسلام و المسلمین علیرضا حدائق مدیر عامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) با حضور خبرنگاران در سالن شهید دستغیب شاهچراغ (ع) برگزار شد.

آیت الله دژکام نماینده ولی فقیه در فارس  ضمن تبریک اعیاد میلاد گل های باغ نبوت و تشکر از تلاش های ارزشمند حجت الاسلام حدائق و دیگر افراد در مجموعه شورای قرآنی بیان کرد: توانمندی شورا عالی قرآن و عترت بسیار عالی است .

او افزود : درخواستی از همه دست اندرکاران شورا، اصحاب رسانه و مردم داریم،  اینکه در سال ۱۴۰۰ بر روی بحث مهدویت تاکید و کارهای ویژه تری در این حوزه و  در نشر اندیشه  مهدویت انجام شود.

چرا که   استان  فارس و بخصوص شهر شیراز  این پتاسیل را دارد که بتواند بزرگترین گام ها را در اشاعه فرهنگ مهدویت بردارد.  

تولیت آستان مقدس احمدی و محمدی با توجه به نقش مهم اصحابه رسانه در انتشار فرهنگ مهدوی میان مردم عنوان کرد: خبرنگاران هم با توجه به نقش اطلاع رسانی که دارند،  می توانند کارهای ویژه انجام دهند .

آیت الله دژکام همچنین اضافه کرد : جهت ترویج این مناسبت مهم خبرنگاران با درایتی که دارند نسبت به این امر حداکثر تلاش خود را بکنند، تا موضوعات مهدویت به صورت عالی و ویژه جلوه دهد و آغاز سال جدید را با مهدویت شروع کنیم.

در ادامه این نشست مدیر عامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) گفت: شورای عالی قرآنی و عترت،  تمامی فعالیت های مذهبی، دینی را به خوبی برگزار می کند .

حجت الاسلام و المسلمین حدائق ادامه داد: با توجه به وعده مدیر کل اوقاف استان فارس در خصوص پویش وقف مهدوی ، که بیان کرد اتفاقاتی خوبی خواهد افتاد اما متاسفانه موقوفاتی برای نشر افکار مهدویت در این استان نداریم و امیدواریم همان طور که موقوفاتی برای امامان بزرگوار دیگر هست برای امام عصر (عج) هم باید موقوفاتی در نظر گرفته شود.

او افزود: خبرنگاران نقش بسیار حساس و ارزشمندی را همچو انبیا الهی در این برهه از زمان دارند،  که آگاهی بخشی صحیح به مردم و ترویج اندیشه مهدویت از مهم ترین وظایف آنها است .

حجت الاسلام و المسلمین حدائق اظهار کرد :خبرنگاران  با مطالب آگاهی بخش می توانند ، حلقه اتصالی بین مردم و خداوند ایجاد کنند که برای دنیا و آخرت خود و این عزیزان بسیار ارزشمند است، پس نقش مهمی در این راه خواهند داشت.  

مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز در بحث سه شنبه های مهدوی که در مسجد قدس برگزار میشود، تصریح کرد: اولین سه شنبه سال جدید در مسجد قدس که قدم گاه امام عصراست، مراسم سه شنبه های مهدوی به همت عاشقان امام عصر (عج) برگزار خواهد شد.

او در خصوص درک و شناخت معرفت اضافه کرد: امام حسین (ع)  در همه حال با مخاطبین خود صحبت میکردند و آنها را از آسیب های دوری از خداوند متعال آگاه می ساختند و همه ما باید امروز احساس تکلیف کنیم و امر به معروف و نهی از منکر را در برنامه های اصلی زندگی خود قرار دهیم، زیرا اساس خلقت معرفت است و خداوند از انسان ها انتظار معرفت را دارد.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) گفت: اگر بخواهیم به سمت زندگی سالم و دینی برویم و تمامی سازمان های و ادارات دولتی بخواهند در کار خود موفق باشند باید مقداری از درآمدهای خود را برای درک و شناخت معرفت در بین مردم جامعه  هزینه کنند تا معرفت خود را افزایش دهند که با درک و معرفت، شناخت خداوند و بندگی ایجاد میشود.

حجت الاسلام و المسلمین حدائق ضمن بیان اینکه مشکلات امروز ما دوری از خداوند است، اضافه کرد: محال است کسی بندگی کند اما خداوند به او نگاه نکند و خدا را شاهد میگیرم من نیافتم کسی را که بندگی کامل کند اما خدا پاسخ او را ندهد و راه تقرب خداوند رسیدین به صاحب زمان عج است و همه ما در برابر امام عصر مسئولیم و باید به نحوه احسنت تلاش خود را در راه رسیدن به معنویات الهی انجام دهیم.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
879 کلیک ها  جمعه, 29 اسفند 1399 01:23
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا