تردد در راه های مختلف فارس به صورت عادی جریان دارد 

تردد در راه های مختلف فارس به صورت عادی جریان دارد 
   
تردد در راه های مختلف فارس به صورت عادی جریان دارد  |||| ||||

مدیر کل راهداری و حمل و نقل استان فارس  گفت : علی رغم وزش باد شدید با سرعت بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت و بارش های پراکنده همراه با گل و لای در ساعات گذشته تاکنون هیچ گونه گزارشی مبنی بر قطع ارتباط راه های استان و اجرای عملیات بازگشایی مقطعی از سوی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان های استان وصول نگردیده است .

به گزارش راستین انلاین علی رضا سیاهپور با اعلام این مطلب گفت : بر اساس تصاویر دریافتی از دوربین های نظارتی؛ سامانه های تردد شمار و گشت های شعب راهداری در شهرستان های مختلف استان به ویژه رصد ویژه راه های ورودی و خروجی شهرستان شیراز در حال حاضر تمامی محورهای مواصلاتی استان باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است ‌.

وی تصریح کرد : بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی فارس شرایط ناپایدار جوی موجود تا اواسط روز شنبه به ویژه در ساعات آتی در سطح استان وجود داشته لذا از هم استان های گرامی درخواست می گردد حتی المقدور از انجام سفرهای غیرضرور خودداری کرده و در صورت تردد با وسیله نقلیه شخصی در جاده ها با رعایت سرعت مطمئنه به رانندگی خود ادامه دهند و اگر با حجم زیادی از گرد و خاک که منجر به عدم دید شبانه مواجه شدند خودروی خود را تا ایجاد شرایط پایدار مناسب جوی در حاشیه امن مسیر جاده ای متوقف کنند .

 سیاهپور همچنین با اشاره به اعلام آماده باش به راهدارخانه های استان و تداوم عملیات گشت های راهداری در راه های حوزه های استحفاظی شهر ستان های تابعه بر ضرورت استفاده از چراغ های مه شکن و رعایت فاصله طولی و جانبی مطمئن از سایر خودروها در حین تردد در مسیرهای جاده ای استان تاکید کرد .

 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
3170 کلیک ها  جمعه, 22 اسفند 1399 23:47
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا