کشف سموم تقلبی در کامفیروز 

  کشف سموم تقلبی در کامفیروز 
   
  کشف سموم تقلبی در کامفیروز  |||| ||||

مسئول حفظ نباتات مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از کشف ۱۲۰ لیتر سم بوتاکر تقلبی و بدون درج تاریخ مصرف و قیمت در یک فروشگاه شهر کامفیروز خبر داد.

 
به گزارش راستین آنلاین ، طاهره امیری اظهار کرد: این سموم در بازرسی صورت گرفته با حضور نماینده دادستان، نماینده مدیریت حفظ نباتات استان و نماینده شرکت آریا شیمی و روسای مراکز جهاد کشاورزی کامفیروز شمالی و جنوبی کشف و ضبط شد.

به گفته امیری؛ با هماهنگی و تعامل خوب بین دستگاههای اجرائی و قضائی و با پیگیریهای مستمر مدیریت حفظ نباتات و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، همه سموم ثبت شده صورت جلسه و به مدیریت حفظ نباتات استان منتقل شد.

وی افزود: پرونده متخلفین به منظور برخورد قانونی به دادگاه ارسال شد.
 
امیری با بیان اینکه این اقدام در راستای مبارزه با قاچاق سموم و نهاده های کشاورزی و کشف سموم تقلبی صورت گرفت، خاطر نشان کرد:  فروشندگان سموم  که اقدام به فروش سموم و نهاده های تقلبی، قاچاق و تاریخ مصرف گذشته کنند، مورد پایش قرار می گیرند و مطابق مقررات با آنان برخورد خواهد شد.
 
امیری با اشاره به اینکه سلامت مردم در گرو برخورد با ورود و استفاده از سموم قاچاق و غیر استاندارد است، اظهار کرد: بازرسی و پایش فروشگاه‌های عرضه سموم نباتی در شهرستان ادامه دارد و چنانچه فروشگاهی دستورالعمل و ضوابط را رعایت نکند ضمن صدور اخطار کتبی نسبت به پلمپ فروشگاه اقدام خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: کشاورزان در صورت مشاهده هرگونه سموم مشکوک موارد را به مدیریت حفظ نباتات استان و یا مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌اطلاع‌رسانی کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
1000 کلیک ها  جمعه, 22 اسفند 1399 08:11
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا