فراخوان جذب نیروی امریه سربازی در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس

فراخوان جذب نیروی امریه سربازی  در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس
   
فراخوان جذب نیروی امریه سربازی  در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس |||| ||||

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌منظور بهره‌گیری حداکثری از توان فارغ‌التحصیلان مستعد و متعهد، در نظر دارد از بین فارغ‌التحصیلان واجد شرایط رشته برق گرایش مخابرات و رشته مهندسی کامپیوتر تمامی گرایش ها، نسبت به جذب 5 نفر نیروی امریه سربازی (کارشناسی ارشد) در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس و به شکل بومی، اقدام کند.

 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس، چهاردهمین مرحله فراخوان جذب نیروهای امریه سربازی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در تهران و مراکز استانها از ساعت ۹ صبح چهارشنبه دوم اسفند ماه آغاز و به مدت یک هفته ادامه دارد.
 
بر همین اساس، فارِغ التحصیلان رشته برق گرایش مخابرات و رشته مهندسی کامپیوتر تمامی گرایش ها که متقاضی گذراندن دوره امریه سربازی در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان هستند می توانند از ساعت 10 صبح روز چهارشنبه دوم اسفندماه به مدت یک هفته با مراجعه به سایت http://amrieh.ict.gov.ir/SitePages/Home.aspx نسبت به نام نویسی و ثبت‌نام اولیه اقدام نمایند و در این مرحله از فراخوان، زمان ثبت نام به هیچ وجه تمدید نمی شود.
 
گفتنی است در چهاردهمین فراخوان جذب نیروهای امریه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، تنها فارغ‌التحصیلان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته‌های تحصیلی صدرالاشاره برای گذراندن دوره امریه در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس مورد پذیرش هستند و به منظور حفظ عدالت و نظم در روند جذب، مراجعات حضوری و تلفنی به هیچ وجه پاسخ داده نخواهد شد و تمامی مراحل ثبت‌نام، ارزیابی، پیگیری و پایش از طریق سامانه مذکور صورت می‌گیرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
3539 کلیک ها  دوشنبه, 20 بهمن 1399 19:46
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا