فراخوان رویداد تولید محتوای مردمی روشنا اعلام شد

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس گفت: رویداد تولید محتوای مردمی «روشنا» در تکاپوی روشنگری و آگاهی برگزار می‌شود و علاقمندان تا شنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱ فرصت دارند که آثار خود را برای شرکت در این رویداد ارسال کنند.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :مهندس هادی بستام با اشاره به برگزاری رویداد تولید محتوای روشنا به بیان محورهای این رویداد پرداخت و افزود: «امیدآفرینی در جامعه با بهره‌گیری هویت و ارزش‌های ایرانی اسلامی»، «بازتاب خدمات و اقدامات شاخص دستگاه‌های اجرایی به مردم»، «روایت پیشرفت در زمینه‌های علمی، صنعتی، فناوری و فرهنگی»، «عقب‌ماندگی‌ها یا پیشرفت‌ها در زمینه توزیع عدالت»، «مطالبه‌گری مردمی از دستگاه‌های اجرایی» و «مردم‌داری در رفتار دولتمردان» از محورهای رویداد تولید محتوای مردمی «روشنا» به شمار می‌رود.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس ادامه داد: تولید محتوا باید در قالب فیلم مستند(حداکثر ۱۰ دقیقه)، موشن گرافیک پادکست، تصویرسازی (کاریکاتور، کمیک، پوستر و اینفوگرافیک)، سایت و نرم‌افزار تلفن همراه و قاب دوربین شهروند خبرنگار صورت بگیرد.

بستام با بیان اینکه تولیدات در ۲بخش حرفه‌ای و مردمی ارزیابی می‌شوند، گفت: در زمان برگزاری این رویداد کارگاه‌های ایده‌پردازی ارتباطی و انتقال تجربه با حضور اساتید مجرب برگزار می‌شود.

وی در رابطه با جوایز برگزیدگان در این رویداد گفت: علاقمندان تا روز شنبه ۲۰ اسفندماه ۱۴۰۱ فرصت دارند که آثار خود را برای شرکت در این رویداد ارسال کنند و به نفر اول هر قالب ۱۰ میلیون تومان، نفر دوم هر قالب ۶میلیون تومان و نفر سوم هر قالب ۳میلیون تومان اهدا خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری فارس اعلام کرد: متقاضیان شرکت در این رویداد برای ثبت نام و اطلاع رسانی بیشتر به سامانه event.hamyar.net مراجعه کنند.

انتهای پیام /  108
162 کلیک ها  شنبه, 13 اسفند 1401 15:13
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا