موفقیت در زندگی، در سایه قدم در مکتب حضرت زهرا است

موفقیت در زندگی، در سایه قدم در مکتب حضرت زهرا است
   
موفقیت در زندگی، در سایه قدم در مکتب حضرت زهرا است |||| ||||

آیین تکریم و معارفه مسئولین نمایندگی ولی فقیه در سپاه خنج با حضور حجت الاسلام محمود زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس برگزار شد.

به گزارش راستین آنلاین در این مراسم، حجت الاسلام محمود زاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی و تبریک پیشاپیش به مناسبت سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی، با بیان اینکه دو مسیر در پیش روی انسان قرار دارد: اولین مسیر رشد و تکامل انسان؛ دومین مسیر انحطاط؛ اظهار داشت: در هر مسیر هدایتگرانی وجود دارد؛ در مسیر اول ائمه معصومین (ع) و در کنار آن، عقل، به عنوان راهنمای کامل انسان ها می باشد و در نقطه متقابل، شیطان از بیرون و در درون انسان ها هوای نفس است. نفس انسان ها دشمن شخصی انسان ها است.

وی ادامه داد: خداوند با عنایت عقل به انسان ها، در کنار آن شهوت نیز داده است که انسان باید بتواند از عقل خود درست استفاده کند.

حجت الاسلام محمود زاده گفت: وجود نازنین حضرت زهرا (س)، یک حقیقت ناشناخته است که هرکس می‌خواهد در زندگی موفق باشد، باید در مکتب حضرت زهرا (س) قدم بردارد .

به گفته مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس، اولین موردی که در مکتب حضرت زهرا (س) باید یاد بگیریم، درس بندگی خداوند متعال است و اگر بخواهیم در در زندگی رشد و تکامل داشته باشیم باید اهل معنویت باشیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس با تصریح بر اینکه آخرین مکتب حضرت زهرا(س) درس بصیرت است؛ تأکید کرد: امروز اگر بخواهیم زمینه‌ساز حکومت حضرت مهدی (عج) باشیم، مردم و مسئولین باید درس بصیرت را از مکتب حضرت زهرا یاد بگیرند.

حجت الاسلام محمود زاده با تأکید بر اینکه اگر ما بصیرت نداشته باشیم قطعا دچار مشکل خواهیم شد، گفت: ما باید درس ولایت‌مداری را از حضرت زهرا(س) بیاموزیم که این بانوی بزرگوار با این همه عظمت خود را فدای ولایت می کند.

به گفته وی، اقتدار سپاه ناشی از موشک تنها نیست؛ موشک در کنار عقیده هست که قدرت میگیرد؛ که بحمداله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در راستای بالا بردن آمادگی رزم و بالا بردن عقیده و بندگی نیرو های خود تلاش می‌کند.

در پایان این برنامه طی حکمی حجت الاسلام سید قاسم هاشمی‌راد به عنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در سپاه خنج منصوب شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
534 کلیک ها  سه شنبه, 29 تیر 1400 18:28
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا