دستگيري زورگير با 21 فقره سرقت در شیراز

فرمانده انتظامي شيراز گفت: سارق زورگير كه با تهديد سلاح سرد اقدام به سرقت يك دستگاه پژو 206 كرده بود در كمتر از 10 دقيقه دستگير و روانه زندان شد.  

 
به گزارش راستین آنلاین سرهنگ فرج شجاعي در تشريح اين خبر بيان كرد: در پی اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبنی بر اينكه در يكي از محله‌هاي شيراز فردي با تهديد سلاح سرد اقدام به سرقت يك سواري 206 كه مالك آن خانمي جوان است كرده و سريعا متواري شده است كه موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران قرار گرفت.
 
وي افزود: ماموران در بررسي‌هاي اوليه مطلع شدند كه زورگير قصد سرقت از يك ساختمان نيمه كاره داشته و پس از اينكه مالك متوجه مي‌شود سريعا با سلاح سرد راننده يك دستگاه پژو 206 كه در آن محل پارك بوده را تهديد و با خودرو از محل متواري مي‌شود.
 
فرمانده انتظامي "شيراز" تصريح كرد: ماموران سريعا طرح مهار را اجرا و در كمتر از 10 دقيقه خودرو پژو 206 را در بلوار "رحمت" شيراز شناسايي و دستور ايست را دادند.
 
سرهنگ "شجاعي" تصريح كرد: پس از طي مسافتي تعقيب و گريز، ماموران موفق شدند خودرو را توقيف و راننده 36 ساله كه از سارقان و زورگيران سابقه دار بوده است را دستگير كنند.
 
او با اشاره به اينكه متهم در بازجويي اوليه به 21 فقره سرقت از ساختمان‌هاي نيمه كاره و همچنين زورگيري در شيراز اقرار كرد، عنوان داشت: اين سارق حرفه‌اي پس از سير مراحل قانوني روانه زندان شد.
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
282 کلیک ها  سه شنبه, 16 دی 1399 14:12
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

موارد مرتبط

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بازگشت به بالا
بالا