کشف و ضبط گازوئیل های قاچاق و روغن های تقلبی خودرو در شیراز

جانشين فرمانده انتظامی استان از کشف ۳۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و 12 هزار و 864 ليتر روغن خودرو تقلبی در شیراز خبر داد. 

 
به گزارش راستین آنلاین سردار يوسف ملك‌زاده اظهار داشت: ماموران کلانتری "26 رحمت" شيراز با همكاري كاركنان پليس امنيت اقتصادي استان، با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند در محدوده "شهرک صنعتی" فردي در کارگاه خود اقدام به دپو گازوئیل قاچاق و تهیه و توزیع روغن تقلبی مي‌كند، كه رسيدگي به موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.
 
جانشين فرمانده انتظامی استان با بيان اينكه ماموران پس از هماهنگي قضائي به محل مورد نظر اعزام شدند، گفت: در بازرسي از آن کارگاه، ۳۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در مخزن‌هاي بزرگ و 12 هزار و 864 ليتر روغن خودرو تقلبي كشف شد.
 
سردار ملك‌زاده با اشاره به اینکه كارشناسان ارزش اموال مكشوفه را 4 میلیارد و 200 میلیون ريال برآورد كرده‌اند، عنوان داشت: در اين خصوص 2 نفر دستگير و براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.
 
او اضافه كرد: عزم پليس در برخورد با قاچاق سوخت و فرآورده‌هاي نفتي جدی است و از شهروندان انتظار می‌رود در صورت اطلاع از فعاليت‌هاي قاچاقچيان سوخت، مراتب را از طريق تلفن 110 به پليس گزارش کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
294 کلیک ها  چهارشنبه, 26 آذر 1399 15:10
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا